7.Sınıf Tavsiyeleri

95 10 38
                                    

° teog sınavına bir yılınız kaldı. Sakın son sene çalışırım diyerek çalışmamazlık etmeyin. Bu yıl notlarızı yüksek tutmalısınız. Çünkü bu puanlar teog sınavını etkiliyor.

° 7. Sınıf konuları zevklidir. Yani çok fazla çaba harcamanıza gerek yok. İster günlük tekrar yapın, isterseniz de haftalık tekrar yapın. Bu size yeter.

°test çözmenizi öneririm. Bol bol çözün hemde. Çünkü seneye gireceğiniz sınav test olacak ve buna hazırlık yapmış olursunuz.

°deneme çözün. Ünite bittiği anda din kültürü olsa dahi, konuyu çok iyi bilseniz de deneme çözün. İnterneti olmayanlar kırtasiyelerden alabilir. Eğer internetiniz varsa milli eğitimin yayınladığı denemeler var. Onlardan çözün.

° size tavsiyem milli eğitim tarafından ne kadar test, kazanım, deneme, video yayınlandıysa hepsini çözmeniz ve izlemeniz. Çünkü bunlar sınavlarda da sorulabilir!
#ebadan giriş yapabilirsiniz 👑

°kitap okuyun! (Zaten diğer bölümde tavsiye ettiğim kitapları paylaşıcam.)
Tarzınıza uygun okuyabilirsiniz. Ama artık ilkokul kitaplarından vazgeçin ve biraz daha yaşınıza göre kitap okuyabilirsiniz.

°okul kurslarına katılın. Bence bu yıl dershaneye gerek yok. Ama siz dilerseniz gidebilirsiniz. Size tavsiyem illa ki dershaneye gidicem diyorsanız, sekizinci sınıfta gidin. Teog sınavına katkısı olsun.

Aklıma bu temel şeyler geldi. Umarım işinize yarar. Diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın👻👋👋

Okul Başarısı İçin Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin