Teog Tavsiyeleri

124 9 7
                                    

Öncelikle merhaba! Bu bölümü teog sınavına girecek olanlar için yazdım. Bir okurum da teog sınavına girecek. Bu bölümü ona ithaf ediyorum 😇😉

Teogda puanı kadar ortalamalar da etkili. Bu yüzden okul sınavlarınızı yüksek tutun.

Haftada bir deneme çözmenizi tavsiye  ederim.

Sınava hazırlanırken tekrar yapıp deneme çözmeniz bile yeter. Yeter ki rahat olun!

Test çözdüğünüzde bilemediklerinizi kesinlikle pas geçmeyin. Hocalarınıza sorun. Konu eksiğiniz olursa sınava stresli girersiniz. Buda sizi mahveder.

Sevmediğiniz derslerde test çözerken kolay testten zora doğru gidin. (isterseniz tüm dersler için yapabilirsiniz)

Bol kitap okumanızı ve paragraf sorusu çözmenizi tavsiye ederim.

Sınav anında heyecan yapmayın. Kendinize (içinizden) "ya alt tarafı bir sınav. Hiç bir zorluğu yok zaten tüm konuları biliyorum hıh." gibi motive sözleri söyleyebilirsiniz😁 acayip işe yarıyor.

Sınavı deneme sınavları gibi görürseniz biraz daha rahatlar ve gözünüzde büyütmezsiniz. Ama yine de sınavı ciddiye alın ve deneme sınavındaki gibi soruları sallamayın yada boş bırakmayın😉

Tüm dersler çözmenizi önermem. Tabi hesaplı diye düşünebilirsiniz ama içlerinde çok az test oluyor ve size yetmez. Her dersten en az iki testiniz olmalı. Biri soru bankası diğeri de yaprak test.

Soru bankasını zaten sürekli çözün, ama derste konu işlediniz pekişsin diye de yaprak testten bir iki test çözün.( günlük)

Kesinlikle ama kesinlikle gideceğiniz lisenin fotoğrafını duvara asın! Bu sizi süper bir şekilde motive edecektir. Çalışmadan önce resme bakın ve "seni kazanacağım" deyin!

Teog için aklıma bunlar geldi. Ama istek olursa yada sormak istediğiniz bir şey,o zaman ister özelden isterseniz de yorumlardan belirtebilirsiniz. Hepinize teşekkür ediyorum. Hoşçakalın 😘💖

Okul Başarısı İçin Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin