Chapter 7

395 17 8
                                    

Mey p.o.v.
-Andrew este cel mai tâmpit băiat pe care l-am văzut vreodată!spun eu nervoasă.

  După ce Andrew mi-a dat o palma obrazul mi s-a înroșit.Acum stau urcata pe masa impruna cu Cara.Ea a căutat prin frigider niște gheata pentru obraz.
-Ohh haide...era doar nervos!Te iubește!
-Mdaa...văd cum mă iubește!
-Sa știi ca înainte nu era așa...faptul ca l-ai uitat l-a înnebunit...l-a făcut rău!
-Îmi pare rău pentru el...
-Bună fetelor!zice Andrew câte tocmai a intrat în camera.
-Hey frațioare!zice Cara.
-Mă duc sa dorm!Mâine am un drum lung!zice el indreptandu-se spre scări.
-Ce drum?zic dandu-ma jos de pe masă.

  El se întoarce și se apropie de mine.
-Mă duc acasă!
-De ce?De-abia mă obișnuisem cu tine...
-Îți fac rău,nu vezi?întreabă atingandu-mi obrazul.
-E ok!A fost doar o greșeală!spun tinandu-l de încheietura mâinii.
-Nu!Îmi pare rău!Nu pot sa te văd în fiecare zi...și...sa nu...te am!spune și merge în camera în care doarme el.

-Ce a fost asta?întreabă Cara zâmbind.
-Ce sa fie ce?spun aruncandu-mi cu fata în jos pe canapea.
-Te îndrăgostești de el?
-Nu!Eu...doar...nu știu!spun și merg în camera mea.

  Închid ușa și mă las în jos cu spatele lipit de ea.Ma simt groaznic!Nu știu de ce!Nu vreau ca Andrew sa plece...nici nu știu  de ce...îmi face rău!Ce se întâmplă cu mine?

#dimineața
-Mey!Trezeste-te!
-Ce e?
-A plecat!
-Poftim?Unde este?
-La aeroport probabil!

  Mă ridic repede din pat.Imi iau telefonul de pe masa și cobor alergând scările.Inchid ușa și mă urc în mașină.Conduc ca nebuna pe strada lână ajung la aeroport.
  Mașină o las în mijlocul drumului și mă grăbesc sa intru înăuntru.Ma uit peste tot dar nu îl văd!Unde este?
-Mey?intrata vocea din spatele meu.

  Mă întorc și...
-Mark?
-Ce cauți aici?
-Tu ce cauți aici?zic eu privind în jur.
-Merg la părinți!spune el.
-Da da...bine bravo!Trebuie sa plec!Pa!zic și fug prin aeroport.

  Mă uit peste tot dar nu îl văd.Tocmai a fost anunțat ca un avion a plecat spre Londra.Oo nu!Acolo sta el!
  Mă las în jos și încep sa plâng.La un moment dat simt o mana pe spatele meu.Na întorc și îl văd pe...Andrew!
-Ce cauți aici?Ești Ok?întreabă el speriat.
-Acum sunt bine!spun și îl îmbrățișez.

  Al treilea capitol pe care îl pun azi!Chiar am inspirație!Va pup!Fiți activi va rog!

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum