Chapter 16

283 14 3
                                    

-Ce se întâmplă aici?întreabă Mark nervos.
-Nimic!spun eu și îi dau drumul lui Andrew.
-În fine...Mey,noi trebuie sa plecam urgent!
-Ăăămm...Ok!Asteapta-ma la mașină!

  Mark pleacă.Eu mă ridic în picioare și la fel și Andrew.
-Ne vedem diseară Andrew!
-Pa!

  Merg la Mark și mă urc la volan.Se pare ca prin faptul de a fi secretara trebuie și sa fiu șoferița lui.

#acasa
  Am terminat cu Mark și am plecat acasă.A trebuit doar sa semnez niște formulare și sa vorbesc la telefon.Dar chiar si-asa eu tot sunt franta.
  Întru în casa și îl văd pe Andrew dormind pe canapea.Iau o pătură și îl învelesc.Ma uit puțin la el iar după plec în camera mea.

#dimineața
  Astăzi va trebui sa discut cu Andrew despre faza de ieri.Inca nu îmi dau seama ce s-a întâmplat!Nu imi dau seama ce simt!Trec printr-o perioada foarte grea...
  Mă îmbrac și mă machez.

  Mă uit în oglinda și trag aer în piept

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Mă uit în oglinda și trag aer în piept.Deschid ușa și cobor scările.Ajung în bucătărie.Ma uit dar nu îl văd.
-Bună Mey!

  Mă întorc și îl văd pe Andrew.Avea un tricou strâmt și o pereche de pantaloni scurți.In mana ținea un pahar cu suc.Stau câteva minute și mă uit la el.De sud până jos!Gura mea nu vrea sa se deschidă!
-Esti ok?
-Eu...cred...

  Corpul meu nu se mai tine și cade.Capul meu tocmai urma sa atingă podeaua când simt ca mă ridic.Andrew mă ia în brațe și mă pune pe canapea.Se așează lângă mine.Pune mana pe fruntea mea și apoi buzele.
-Nu ai febra!Nu ești bolnava!Ce ai?
-Trebuie sa vorbim...despre...
-Da?
-Despre noi!
-Ce e cu noi?
-Nu știu...tocmai asta este...Mi-am amintit de tine dar nu știu ce sa fac!Nu știu ce simt acum!
-Totul va fi bine!Ai cât timp vrei tu ca sa te gândești!Eu voi fi mereu aici!spune și îmi mângâie obrazul.

  Auzim amândoi ușa deschizandu-se.Ma ridic și la fel și el se întoarce.Avem amândoi o fata foarte uimita.Dintr-odata ușa se deschide și pe ea apare...Cara!
-Bau bau!Ce mai faceți?Mi-ati dus dorul?

  Mă uit la Andrew iar el la mine.Dupa începem sa zâmbim și sărim pe Cara.O imbratisam și o strângem tare.
-Cara!Mi-a fost dor de tine!spun eu.
-Și mie!Ia stai așa...tocmai v-am văzut pe canapea împreună? !?!Ce se întâmplă?
-Pai...noi...adică eu...mi l-am amintit!spun eu.
-Ce bine!Deci sunteți împreună?întreabă ea.
-Oarecum!Încă mă mai gândesc...
-Nehotărâtă mea!zice și mă îmbrățișează.

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum