Chapter 23

190 11 12
                                    

-Alo Mey?spune barbatul din spatele telefonului
-Mark?întreb eu surprinsa.
-Nu mai ai de gând sa treci pe la serviciu?
-Ămm...scuze.Am trecut printr-o perioada grea!
-Ok vezi ca mâine la ora 7 sa fii la..
-Nu!îl opresc eu.Nu sunt în stare sa lucrez!Îmi pare rău dar demisionez!zic și închid.

  Mă întind în pat și privesc tavanul.Nu știu ce se întâmplă cu mine!Eu chiar nu sunt bine!Aud telefonul și verific ce am primit.
"Bună frumoaso!Sunt Tomas!De-abia aștept sa ne reîntâlnim.Te aștept la ora 00 sa îți salvezi prietenele!"

  Poftim?Fetele sunt în casa.Despre ce vorbește ăsta?
  Dintr-o data ușa se deschide și intra în camera Andrew.Are o fata speriata!
-Fetele nu sunt!
-Cum adică?întreb eu.
-Au dispărut!
-Știu unde sunt!spun eu indreptandu-ma spre dressing.
-Unde?întreabă el.
-La Tomas.El le-a luat!Mi-a trimis mesaj acum!spun și trântesc hainele pe care le-am luat pe pat.
-Ce faci?Unde mergi?
-Sa le recuperez!Hai Ieşi!spun și îl împing afară.

  Mă îmbrac repede:

  Mă îmbrac repede:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

și ies afară.Trebuie sa mă duc!Nu pot sa le las cu el.Stiu de ce este în stare!
-Vin cu tine!Este prea periculos!spune Andrew când dau sa ies.
-Nu!El ma vrea pe mine.O sa fiu bine!spun și îl sărut pe obraz.
-Bine.Ma sunt dacă...
-Nu o sa îmi facă nimic!Nu o sa îi permit!Nu mai sunt naivă!spun și ies din casă.

  Am presimțirea ca ceva rău se va întâmpla!Nu știu ce dar mi-e frica!
  Mă urc în mașină și trag aer în piept.Pornesc gps-ul și conduc rapid spre adresa le care mi-a trimis-o Tomas.Ajung la un hambar murdar și întunecat.Intru încet înăuntru.
  Le văd pe cele doua fete legate pe jos și speriate.Ma îndrept spre ele dar cineva mă trage de mana și mă oprește.Ma întorc și îl văd pe...

  Ne apropiem de sfârșitul acestei povesti!O sa fac și volumul 3 doar dacă se strâng 10 comentarii de la persoane diferite.Sper sa se strângă pentru ca mie îmi place sa scriu dar dacă nu am pt cine nu am de ce sa continui!Va pwp😍😍😙

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum