-Mike?Ce cauți aici?
Mike este fratele meu.A plecat la Londra acum câțiva ani și am rămas singura.Nu am mai vorbit de mul cu el!
-Surioara!Mi-a fost dor de tine!spune și mă îmbrățișează.
-Cat stai?
-O ora!
-Ce?
-Am avut niște treburi urgente și m-am gândit sa trec și pe la tine.
-Ok.Cum de ai știut unde stau?M-am mutat!
-Am sunat-o pe Cara!
-Ouu...Ok...Mă așez pe canapea și mă întind.
-Esti Ok?întreabă frățiorul meu.
-Cafeneaua la care lucram a dat faliment!
-Ohh...îmi pare rău!Și acum unde vei lucra?
-Ămm...voi fie secretară!
-Secretara?Ai nevoie de niște studii pentru asta...și tu nu ai studii!
-Voi fi secretara unui prieten!
-Înțeleg...
-Hey!zice Andrew intrând pe ușa.
-Ce faci frate?zice Mark salutandu-l pe Andrew.
-Bine tu?Ce faci pe aici?
-Aveam niște treaba...prin oraș...
-Ok.Si cât stai?zice Andrew asezandu-se lângă mine dar ignorandu-ma.
-O ora!
-Pai hai sa mergem undeva!
-Da!Hai!zice frate - meu.Apoi pleacă amândoi.Ma duc după ei pana în hol și îl trag pe Mark intr-o parte.
-Nu stai cu mine?
-Stau cu Andrew...dar dacă mă gândesc mai bine poți veni și tu cu noi!Nu-i asa Andrew?întreabă el.
-Nu-mi pasa!țipă el plecând spre garaj.Plec spre camera mea ca sa ma pregătesc.Pai ce frate?Vine Mark doar pentru o ora și Andrew mi-l fura imediat!
Mă îmbrac îmi iau geanta și plec!Îi văd pe cei doi urcați în mașină așa ca mă pun și eu în spate.Vad cum vorbesc și rad și cred ca sunt puțin invidioasa...II bat pe ăștia doi!
-Ok!Gata cu rasul!Unde mergem?Eu zic sa mergem la restaurant ăla noi facit pe strada...
-Nu!ma oprește Andrew.
-Ce?întreb eu nervoasă.
-Urăsc restaurantul ăla!Dar știu unde sa mergem!Hai la clubul ăla nou!Ce zici Mark?
-Da!E perfect!Urăsc clubul ăla!E plin de băieți bizari și rai.Nu prea am fost acolo!E periculos!Și ăștia doi se vor distra dar eu ce o sa fac?
#la club
-Haide Mey!Nu vrei sa dansezi?striga Mark.
-Nu!spun eu încet.
-Ce faci păpușă?Cum te cheamă?întreabă un barbat ciudat.
-Nu vorbesc cu străinii!
-Ohh haide...nu mai ești un copil!Poți sa vorbești cu cine vrei!
-Și dacă nu vreau sa vorbesc cu tine?zic eu indiferenta.Mă dau mai departe de el dar imediat mă prinde de mana și mă arunca pe spatele lui.Ce?Unde mă duce?Privesc și îl văd pe Andrew care tocmai m-a observat.Vad cum fata i se inroseste...
Alt capitol pentru voi!Va pup!Cum e la școală?
CITEȘTI
❤Obsesia lui❤
RomanceDupă câțiva ani de la un accident în care Mey Benson și-a pierdut memoria,fostul ei iubit apare dinou în peisaj.Insa de aceasta data sub o alta personalitate.Andrew este un tip schimbat si ajunge sa aiba o obsesie fata de Mey.Oare cei doi vor putea...