Chapter 15(acest cap.o sa va bucure)

275 14 5
                                    

Este luni!Cea mai naşpa zi!Mă ridic obosita din pat și îmi fac un dus.Astazi o sa merg la restaurant ăla sa fiu secretara lui Mark.Poate o sa fie tare!Nu știu nu cred...
Mă îmbrac așa cum a zis Mark și merg în bucătărie.

  Mă îmbrac așa cum a zis Mark și merg în bucătărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acolo îl găsesc pe Andrew mâncând o gogoașă mare.Cand m-a observat a rămas cu gura deschisa și cu niște ochi mari și incredibili.
-Hey Andrew!
-Mey?Unde te duci îmbrăcată așa?
-Se pare ca noul meu serviciu consta în a fi o secretara.
-Drăguț!Esti foarte frumoasa!

Se ridica de pe canapea și îmi pune mana pe umăr.
-Nu ești frumoasa...ești superba!
-Ămm...Merci Andrew!Știi cumva unde este Cara?Nu am mai vazut-o de doua zile!
-Da...a plecat intr-o mica vacanta!A spus ca vrea sa fie și gura o vreme!
-Ohh...Ok!zic eu trista.Tu...ce o sa faci azi?
-Acum trebuie sa plec urgent!Mă întâlnesc cu un prieten la un restaurant!
-Ok...atunci plec și eu!Pa!

#la restaurant
Mă așez la masa la câte sta Mark și începem sa vorbim.
-Deci....cu cine te vei întâlni aici?
-Un prieten mai vechi...s-a mutat aici și am fost la petrecerea lui dar nu am apucat sa îl Salut!Vrem sa începem o afacere împreună!
-Înțeleg...
-Oo uite-l!zice arătând spre Andrew care venea spre noi.
-Andrew?
-Mey?
-Va cunoașteți?întreabă Mark.
-Da!Este fosta mea!zice Andrew.
-Așa este Mey?
-Da!

Andrew se așează lângă mine și cei doi încep sa vorbească.Eu ms simt din ce în ce mai stânjenită.
-Mă duc sa aduc niște sucuri!Nu plecați!zice Mark și pleacă.
-Nu știam ca esti tu...m-ai surprins!zic eu rușinata.
-Da!Și tu pe mine!

Mâinile noastre sunt foarte aproape.Dintr-odata ele se ating.Le împreunează cu ale lui și începem sa radem.
-Mey...mici nu știi cât regret ca nu esti a mea!zice el și mă pupa pe obraz.

Eu mă rușinez și îmi retrag mâinile.
-Nu trebuie sa te rușinezi!zice el intorcandu-se capul spre el.
-Dar...Este ciudat...și penibil...
-Ce?
-Cred ca încep sa mi te amintesc!
-Pe bune?
-Da...îmi dădeai mesaje ca sa îți aperi sora și...ne-am întâlnit și ne-am apropiat!spun cu fata înseninata.
-Așa este!Oo Mey!Ți-ai amintit!spune și mă îmbrățișează.

Îl îmbrățișez și eu și nu ne mai dam drumul!Este un sentiment incredibil!
-Ce se întâmplă aici?întreabă Mark nervos.

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum