Chapter 14

244 12 4
                                    

  Barbatul acela continua sa meargă cu mine în cârca lui în timp ce eu tip ca o nebuna.Brusc se oprește și mă arunca jos.Imi ridic privirea și îl văd batandu-se cu Andrew.Ma ridic cu greu în picioare.Andrew vede ca nu mă pot orienta așa ca mă ia în brațe și fuge spre ieșire cu mine.
  Urăsc cluburile!

-Esti Ok?întreabă Andrew.
  Am ajuns toți acasă teferi iar acum stăm pe canapea.
-Sunt bine Andrew.Este a mia oară când mă întrebi!
-Ne pare rău Mey!Nu trebuia sa mergem acolo!zice Mike.
-Nu este nimic....nu s-a întâmplat nimic grav!
-Ok.Din păcate a venit momentul sa plec!zice Mark ridicandu-se.
-Pa Mark!Drum bun!zice Andrew.

  Eu mă ridic și îi dau o îmbrățișare strânsă.Il conducem pana la ieșire și ne luam rămas bun.Dupa rămân singura cu Andrew.Simt cum mă ia o oboseala mare așa ca plec în camera mea.
  Mă întind în pat și adorm instantaneu.
  Oooo nu!Am uitat complet!

  Ies fugind din camera și merg în camera lui Andrew.Deschid ușa fără sa bat și îl găsesc trântit în pat privind la televizor.Cum mă vede cum se ridica.Nerg la el și îl îmbrățișez.
-Mey?Ce se întâmplă?
-Am uitat sa îți mulțumesc....cu toată agitația aia eu nici măcar...
-Stai calma!Du-te si culca-te!Un somn Îți va face bine.
-Ok.Multumesc Andrew!

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum