Acest capitol i-l dedic lui Andreeadeiutza care postează de fiecare data câte un next!Sa știți ca pentru mine contează!Ooo am uitat...Andreeadeiutza sa postezi un nou capitol din "Tocilara sau bad girl"!
Dacă vreți sa citesc și poveștile voastre doar comentați nu numele povestii!Va pup! 😙 😙 😁Aud telefonul meu sunând.Observ ca sunt în pat.Cred ca aseară m-am culcat târziu.Telefonul meu încă bataie.Taci retardatule!Mă întind și îl pun la ureche.
-Da?Cine este?
-Sunt Mark!Am nevoie de tine la lucru!Cat de repede poți sa ajungi?
-Intr-o jumătate de ora!
-Ok.Închid telefonul și mă mai întind odată.Ce bine este!Offf oare ce mai vrea sa fac și ăla?Sincer serviciul ăsta mă cam enervează...
Mă ridic din pat și mă imbrac repede in:Cobor scările și o văd pe Cara vorbind ci podeaua.Ce?Este pe canapea și vorbește cu cea ce este în spatele canapelei.Oare ce o fi acolo?
-Cara?
-Ooh Mey!Vino repede!Mă grăbesc și sar pe canapea lângă ea.
-Ce este?
-Uite!zice arătând spre podea.
Acolo jos era cea mai scumpa chestie pe care am vazut-o vreodată.Era un cățeluș!Când l-am văzut l-am tras imediat spre mine.Dupa m-am apucat sa-l giugulesc.Cara făcea la fel desigur.Mai era și îmbrăcat!
-Deci aici erai!zice Andrew când vede cățelușul.Vine spre mine și mă privește îndelung.Ochii lui mă fac sa nu mai pot vorbi.El zâmbește când vede ca m-a lăsat fără glas.Il ia de la Cara și îl mângâie ușor.
-Mey...ăsta este pentru tine!zice și mi-l da.
-Dar...Pentru ce?Ce am făcut?
-Este...doar un cadou...O nimica toată!Mă ridic de pe canapea.Il îmbrățișez și îl pup pe obraz.
-Mulțumesc!
-Astăzi vreau sa petrecem ziua împreună!Ce zici?întreabă el tinandu-ma în brațe.
-Ar fi frumos!Dar diseară...acum trebuie sa plec la lucru!
-Pai...și eu plec la lucru...
-Aaa drăguț!El începe sa rada.
-Ce?De ce razi?
-Mey...noi lucram împreună!
-Da?
-Da!Tocmai m-a sunat Mark și mi-a spus sa te aduc mai repede la el!
-Mdaa...am cam tras de timp...
-Pai grabeste-te!Te aștept în mașină!zice și pleacă.
-Ați face un cuplu perfect!spune Cara.
-Poate!spun și zâmbesc.Îmi iau geanta și merg și eu la mașină.Ma urc lângă Andrew.Porneste motorul și ajungem acolo repede!
Intram în clădire și ne urcam în lift.Un lift mega mișto plin cu oglinzi!
-Cu ce sa mă îmbrac diseară?îl întreb eu.
-Cu ce te simți tu confortabil!
-Adică în blugi!zic eu râzând.
-Știam!Esti o baiețoaică!
-Ce?Bă nu...pot fi și fițoasă!
-Da...sigur!zice el sarcastic.Aștept puțin și sar pe el.Il trag de par și îi dau câțiva pumni.In joaca!Nu va gândiți la altceva!El râdea logic.
-Gata gata!Hai ca ne așteaptă Mark!spune râzând.
-Nu an terminat cu tine!zic și îl urmez afară din lift.
CITEȘTI
❤Obsesia lui❤
RomanceDupă câțiva ani de la un accident în care Mey Benson și-a pierdut memoria,fostul ei iubit apare dinou în peisaj.Insa de aceasta data sub o alta personalitate.Andrew este un tip schimbat si ajunge sa aiba o obsesie fata de Mey.Oare cei doi vor putea...