Chapter 19

298 16 9
                                    

-Fetelor treziti-va!
-Băi!Ce au astea?
-Ha?Ce e cu gălăgia asta?întreb eu somnoroasa.
-Mey!Este 6!spune Cara.
-Ce?spun când realizez cât este ceasul.Pe bune?
-Da Mey!Du-te sa te pregătești ca plecam!spune Andrew.
-Ok!Unde este Troian?întreb eu privind în jur.
-Sub tine!spune Cara râzând.

  Mă ridic și văd ca stăteam pe o mana și un picior de al lui Troian.Cred ca am storcit-o!
-Troian trezeste-te!spun bruscand-o.
-Acum acum!Ce arde?întreabă ea aruncând cu perne în mine.
-Nu arde nimic!Cara ocuoa-te de ea ca merg sa mă pregătesc!îi spun eu Carei.

  Andrew mersese deja în camera lui.Am urcat și eu scările și m-am închis în camera.Am de gând sa îl surprind pe Andrew! O sa mă îmbrac așa cum nu se așteaptă!
  Merg în dressing și iau rochia pe care am cumparat-o ieri.Este frumoasa,cred...sper!

  Mă machez și îmi iau geanta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Mă machez și îmi iau geanta.Cobor scările și îl găsesc pe Andrew jos îmbrăcat frumos la costum.Cand mă vede rămână cu gura căscată.
-Ai grija sa nu intre muștele!spun râzând.
-Esti superba!
-Mulțumesc.Si tu!
-Mergem?spune întinzând mâna.

  Ezit puțin dar îl iau de braț și plecam.Nu știu ce se întâmplă cu mine!Am un sentiment pe care nu l-am mai avut!Dar se simte bine!
-Deci unde mergem?întreb eu.
-La în restaurant...
-Oooouuu...deci este ceva special!
-Tu meriți tot ce este special!spune el.

  Ajungem și ne așezăm la masa.
-Vreau sa îți spun ceva!Defapt sa te întreb ceva!spun eu stânjenită
-Da?Ce este?
-Cum este atunci când ești îndrăgostit?Cum te simți?
-Pai...cand ești lângă aceea persoana te simți altfel...te rușinezi și zâmbești incontinuu...
-Atunci înseamnă ca tocmai m-am îndrăgostit!zic eu fericită.

  Ce faceți frumoșilor?Aceasta poveste chiar are un mare succes dar ca sa fie și mai buna am nevoie de voi!Sa comentați cât mai mult și sa votați.Este important!

❤Obsesia lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum