Karşımdaki bana ben ona bakıyordum.
"Mert ? S-sen rüyanın kardeşi miydin ?" dedim. Gerçi niye şaşırıyorsam ? Bi yılandan nasıl bir kardeş beklenirdi ?
"Niye bu kadar şaşırdın ?" dedi. Ben ona şaşkın şaşkın bakarken
"Çekil de içeriye gireyim." dedi. Bende bi anda çekildim. İçeri geçip kendini koltuğa attı. Babam ve rüya aşağı indi. Merti gören rüya koşarak sarıldı.
"Hoşgeldin canım." dedi. Mertte ablasına sarıldı. Fakat birşey söylemedi. Babam
"Eee kahvaltıya geçelim artık." dedi. Hepsi masaya oturduktaktan sonra ben hala onlara bakıyordum. Babam bana seslendi.
"Esila otursana." dedi.
"H-hıhı." dedim ve oturdum. Kahvaltılarını yapıyorlardı. Bense hala merte bakıyordum. İnanmıyorum. Bu çocukla aynı evde hayatta yaşamam.
"Ben odama çıkıyorum." dedim ve ayağa kalktım. Hemen evden çıkmam gerekiyordu bu yüzden asuyu aradım.
Asudan...
Gözlerimi açınca kendi evimde olmadığımı anladım. Derin bir nefes aldım. Ayağa kalktım ve banyoya doğru yürüdüm. Yüzümü yıkadıktan sonra yatağın üzerindeki telefonumu aldım. Odadan çıktım. Daha sonra kapısı aralık olan bir odaya girdim. Berkay uzanmış uyuyordu. Hemen yanına oturup saçlarına dokundum. Ona bakmaya başladım."Uyurken izlenmeyi severim." diyince irkildim.
"Uyandırmak için gelmiştim." dedim. Gözlerini açtı. Düzeldi.
"Daha iyimisin ?" dedi kafamı onaylarcasına salladım.
"Hadi o zaman gel kahvaltı yapalım." dedi. Ayağa kalktık. O önden giderken telefonum çaldı.
"Geliyorum." dedim. Kafasını salladı. Bende telefonu açtım.
"Sana anlatmam gereken şeyler var." dedim. Oda aynısını dedi aynı anda dediğimiz için güldük. Esila
"Sen anlat." dedi.
"Dün berkayla birlikte berkayın evinde kaldık." dedim. Ses vermeyince esila diye bağırdım.
"Ne oha! Sevgili oldunuzmu ?" diye sordu.
"Hayır tabiki detaylarını anlatırım sonra." dedim ve ekledim.
"Seninki neydi ?" diye sordum.
"Mert üvey annemin kardeşiymiş." diyince bende şok oldum.
"Oha lan." dedim. Berkay aşağıdan bağırdı.
"Asu gelmiyormusun ?" dedi.
"Geliyoruuum." dedim.
"Neyse kanka ben kapadım." dedim. Kapattıktan sonra aşağı indim. Berkay koltukta oturuyor. Yardımcısı ise kahvaltıyı hazırlamış gitmek üzereydi.
"Afiyet olsun berkay bey." diyip çıktı. Berkayda kafasını eğdi. Beni görünce
"Gelsene " dedi. Bende yaklaştım. Eliyle sandalyeyi gösterdi. Oturduktan sonra kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltıda hiç konuşmadık. Arada göz göze geldik. Sonra birlikte masayı topladık. Mutfakta
"Ben artık gideyim." dedim.
"Neden kötü bir şey mi yaptım ?" dedi.
"Hayır-hayır sadece babam merak etmiştir." dedim. Kafasını onaylarcasına salladı. Dışarıya çıktık. Berkayın arabasına bindik. Yolda giderken
"Neden dün dışarıdaydın ?"diye sordu.
"Boşver herşey için teşekkür ederim." dedim.
"Önemli değil." dedi. Evimin önündeydim. Kemerimi çıkardım. Kapıyı açtım. Bi anda durdum berkayı yanağından öptüm ve koşarak eve girdim. Kapıyı kapattım. Daha sonra kapıya yaslandım. Gülümsüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Yaşam (devam ediyor)
Teen FictionYıllar önce annesinin öldüğüne inandırılan esilanın bodruma taşınmasıyla tüm hayatı yeniden başlıyordu ve esila büyüdükçe düşmanlarıyla boğuşmaya devam edicekti. Peki esila bundan sonra sadece kime güvenebilirdi."kayra."