2.rész

204 11 0
                                    

Úsztam a hullám felé. Mire megfordúltam már nem láttam a partot mert egy hullám teljesen eltakarta. Vissza fordúltam, mire a hullám utolért és a vízalá nyomott. Levegőér kapkodva úsztam a felszínre ahol ismét egy hullámmal találtam magamat szemben. Felnéztem és mintha nem lennék egyedül. Valaki úszni kezdett felém én már nemigazán voltam az eszméletemnél, tehát nem láttam ki az.
Pár óra múlva a parton ébredtem egyedül. Körbe néztem de senkit se láttam. A vízre pillantottam. Egy ismerős arc jött ki a vízből.
-Helló!-intettem neki. De amikor közelebb jött rájöttem, hogy mégis egy idegen az.
-Jó reggelt hercegnő! Hogy aludtál?-ült le mellém.
-1 nem vagyok a hercegnőd, 2 hol a deszkám, 3 hol vagyok?-néztem körbe értetlenül.
-Az elsőre nem válaszolok.-kezdte sértődött hangon.-a deszkád a parton van, amúgymeg a városi parton vagyunk.-mondta majd elkezdtem futni a part felé a deszkámér.
-Várj már!-futott utánam. A parthoz érve felemeltem a deszkámat és indúlni kezdtem, de megfogta a kezem és vissza húzott magához. A deszkámat elejtettem és mélyen a szemébe néztem.
-Nem akarsz mondani valamit?-kérdezte.
-Mennyi az idő?-toltamel magamtól majd felemeltem a deszkám és elindultam.
-6 óra.-mondta majd gondterhelt arccal leült a földre.
Hamar hazaértem, aminek mindenki örült.
-Hol voltál?-futott oda hozzám Dav.
-Vízben.-mosolyogtam rá, majd elmentem a szobámba. Kis idő múlva Brit jött ki a szobájából és tért be az én szobámba.
-Te jó ég annyira aggódtam!-ölelt át szorosan.
-Délután elmehetnénk szörfözni.-engedtem el a barátnőmet. Mi csak friesis-nek nevezzük a párosunkat amióta velünk él. (Friesis=friend-sister (barát-nővérek))
-Jó oké, de 3-kor a marketben dolgozom.-ment ki az ajtómon, egy bikinit lóbálva. Én csak elnevettem magam, majd előkészítettem egy száraz fürdőruhát.
-Kicsim pénteken verseny!-kiabált anya Dav-nek. El is felejtettem mondani, hogy most pénteken (ma van kedd) szvb lesz. A tesóm már nagyon várja hosz 3 éve verhetetlen.
-Na indulsz megint?-néztem ki az ajtófélfánál a testvéremre.
-Sőt.-húzta fel a tengerjáróját.-Jövőre is.-kacsintott.
-Csak nehogy legyőzzön egy lány a vegyesben.-nevettem el magam.
Tízperc múlva a vízben voltunk már. Brit és én éppen egy csőbe igyekeztünk ketten beférni, amikor Brit kiesett belőle és a víz aljába sülyedt.
-Brit!-kiáltottam hátha valahonnan felúszik. Egy pillanat múlva valami lerántott a vízalá a lábamnál fogva.
-Megvagy!-nevetett Brit amikor feljöttünk a felszínre.
-Te nem vagy normális!-kiabáltam rá.
Kicsit még szörföztünk majd elmentünk ebédelni.
-Képzeld.-suttogta Brit.-Van egy új fiú.-örvendezett. Tudni kell Britnek minden héten van egy új fiú. De az utolsó már tartott egy ideje ezért furcsáltam a hirtelen váltást.
-Melyik gyökér az?-néztem körbe.
-Mark.-harapott bele a pizzájába.
-Ó, és az ki?-néztem rá először lelkesen majd unottan. Ebéd közben Brit elmesélte a nagy találkozást Markal akit nagy valószinüleg megkell majd ismernem.
-Értem. És honnan tudod hogy ő mentett meg?-kérdeztem.
-Amikor felébredtem jött felém a parton és úgy üdvözölt,hogy jó reggelt hercegnőm.-mélyítette el a hangját.
-Amikor ébredtem engem is így köszöntött egy fiú...-gondolkoztam el.
-Milyen fiú?-nézett rám izgatotta Brit.
-Aki kimentett.-legyintettem, amolyan semmi komoly stílusban.
-Az izgi sztorikat sohasem meséled el-kezdett hisztérikusan célozni arra, hogy most mesélnem kell, szóval elkezdtem mesélni. Közben Brit izgatottan figyelte azt ahogyan leírom a kinézetét, a mozdulatait stb...majd valaki bejött a pizzázóba.

Legenda Vagyok     //Befejezett// (Átírás Alatt) Where stories live. Discover now