-Nem felejthetnénk el?-néztem rá keservesen.
-Igazad van. Nagyobb bajod is van annál, minthogy én hisztizzek neked.
-Nem. Ez semmiség.-néztem az oldalamra. Sean csak elnézett az óceán irányába.
-Holnap lesz a vegyes.-gondolkodtam el.
-Nem megyek.
-Miért nem?-kérdeztem meglepetten.
-Mikor engednek ki?
-Holnap, ha jobban vagyok.
-Szerinted indúljak?-fordúlt felém.
-Indulnod kell. Verd meg Dav-et.-nevettem el magam.
-Lehetetlen.-ült le mellém nevetve.
-Na gyerekek.-jött be tanakodva Dr.Denna.-Sean létszives menj ki amíg bekenem Evelin oldalát.
Sean bólitott majd a kezemre nyomott egy puszit és kiment.
-Tehát akkor. Jobban vagy?-készült elő Denna.
-Valamennyire. Azaz.-gondolkodtam el.-voltam már jobban is.
-Rendben. Holnap kimész?-terelte el a figyelmem a fertőtlenítő csípéséről.
-Még nem tudom. Jobban vagyok. De félek, hogy mi történik ha ott leszek rosszúl.-gondolkodtam el.
-Tudod mit?-fejezte be a fertőtlenítést.-Jelentkezem kisérődnek, így legalább nem leszel egyedűl.
-Okés.-egyeztem bele az ötletébe.
Este többször is felébredtem. Rosszat álmodtam. Cápákkal kapcsolatban, persze...Hétfő van. Megyek haza. Holnap pedig...hát igen.
Már nagyon vártam, hogy hazaérjek. Otthon semmi sem változott. Brit és Dav tv-t néztek, apu pedig ujságot olvasott. Anyu pedig leste minden kívánságomat.
-Brit, Dav készüljetek. Menni kell bemelegíteni. Evi te pedig kérlek amíg ők fotózáson vannak szedd össze a fürdőruhákat kintről. Vagyis.-pirult el anya egy másodperc alatt amikor rájött, hogy nem igazán tudok mit kezdeni még magammal se. Megrántottam a vállamat , majd kimentem a ruhákhoz egy kosárral. Fenébe. Sehogyse jó. Letettem a kosarat a földre és beledobáltam a ruhákat. Na szóval. Most lekéne hajolni. Aha, persze.
-Várj majd felveszem.-Jött ki apu a házból. Felvette a kosarat és elment.
-Köszi.-mondtam és csalódottan bementem a házba. Bent rettenetesen nagy rumli volt. Elkezdtem összepakolni, de anyu nem engedte.
-Feküdj le. Majd én összepakolok. Apropó.-gondolkodott el.-Hívott Dr.Denna, nem tud ma érted jönni. Sajnálom.
-Nem baj.-tápazkodtam fel, és elindúltam a kijárat felé.
-Álj csak meg! Hova-hova?-vont kérdőre anya.
-A versenyre.-csuktambe magamután az ajtót.
YOU ARE READING
Legenda Vagyok //Befejezett// (Átírás Alatt)
Teen FictionSziasztok! A nevem Evelin. 19 éves szörfös vagyok Hawaii-n. Van egy kis gond. Elvesztettem az életem. Ha érdekel kattincs tovább. Szivesen elmesélem.☺