-Hahaha!-Elf wybuchł niekontrolowanym śmiechem.
-Już Cię lubię - powiedział niebiesko włosy
A tak poza tym jestem Ezarel a ty?- spytał .
Adele - powiedziałam po czym się uśmiechnęłam .
A tak w ogóle gdzie my jesteśmy? - spytałam.
Aha czyli ty nie stąd- powiedział Ezarel i popatrzył na mnie jak na idiotkę.
Jesteś w Eldaryi- powiedział Nevra i się uśmiechnął .
W jakiej Narni?- spytałam po raz kolejny (xD)
W Eldaryi- powiedzieli chórem po czym spojrzeli na mnie jakbym była idiotką.
AAAA w Eldaryi -powiedziałam.
Musimy zaprowadzić ją do Miiko. - powiedział szarooki.
Do jakiej Miiko- spytałam.
Nic nie powiedzieli Nevra złapał mnie za ramię żebym nie próbowała uciec a ja natychmiast syknęłam.
-Nie dotykaj mnie - wycedziłam przez zęby.
Hoho drugi Ezarel się znalazł- zaśmiał się Nevra.
Haha bardzo śmieszne- kolejny raz syknęłam i rzuciłam wampirowi jedno z moich najmroczniejszych spojrzeń.
Po paru minutach spaceru stanęliśmy pod wielką bramą Ezarel i Nevra darli się przez kilka dobrych minut a ja miałam z tego niezły ubaw po długim spacerze weszliśmy do wielkiej sali pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przepiękny niebieski wielki kryształ .
Czego nie mam czasu - odpowiedziała jakaś lisica podobna do mnie (miiko jakie miłe przywitanie xD)
Znaleźliśmy przybysza z kosmosu - powiedział niebiesko włosy i wzkazał na mnie palcem.
Ej po pierwsze jestem z ziemi a po drugie mama Cię nie nauczyła że palcem się nie pokazuje- powiedziałam lekko poddenerwowana.
ZIEMIANKA!!- krzyknęła lisica. ( nie Miiko kosmita xD)
Ale to przecież nie możliwe przecież ona ma uszy i ogony- powiedziała zszokowana.
JAKIE OGONY- tym razem to ja krzyknęłam. Rzeczywiście miałam dwa ogony były tego samego koloru co moje uszy.
Dobra wiemy że prawdopodobnie jest kistune więc u nas zostanie przecież nie możemy odesłać jej do domu- Powiedziała lisica.
Chciałam się wydrzeć ale się powstrzymałam.
Co teraz robimy Miiko? - spytał Nevra.
Nevra zaprowadź ją do Kero zrobi jej testy - powiedziała Miiko
Jakie testy?- spytałam ale nikt nic mi nie odpowiedziała.
Nevra zaprowadził mnie do biblioteki tam poznałam jednorożca o imieniu Kero
w sumie Kero to jego przydomek ale to nie ważne .
Kero zadawał mi nie co dziwne pytania a ja strzelałam odpowiedzi (XD).
Trafiłaś do straży absyntu-powiedział Kero.
Czyja to straż? - spytałam z ciekawością
To straż Ezarela- powiedział ze spokojem w głosie Kero.
COOO? - wydarłam się.
Nie wiem chyba się wystraszył bo po tym moim ryknięciu zaliczył glebę.
Nic ci nie jest Kero? - spytałam wystraszona nie chciałam żeby dostał jakiegoś wstrząsu mózgu czy coś . (heh xD)
Nie martw się Adele wszystko ok-powiedział po czym uśmiechnął się do mnie.
Wyszłam z biblioteki tam parę godzin później znałam już chyba całą KG .
Poznałam : Ykhar, Valkyona,Ewalein , Karenn, Chroma , i innych.
Przydzielili mi też pokój był ładny ale nie był cudowny był normalny przypominał mi teżmój stary pokój który miałam na ziemi. (xD)
Kiedy szłam do pokoju zaczepili mnie.
_________________________________________________________________
NOI POLSACIK BYWA <3
Nie wiem kiedy kolejny rozdział moja mama wraca z wywiadówki noi może być kiepsko xD.
Błędy mogą być spowodowane:
Tym że uczę się dopiero korzystać z wattpada
Tym że jestem tylko człowiekiem a nie pisarzem
Przepraszam za te spacje tak się dzieje kiedy nie umiesz korzystać z wattpada xD
Pozdrawiam :*
O zapomniałabym bardzo bardzo dziękuje za to że ktoś w ogóle to czyta.
CZYTASZ
Z dziennika Adele
FanficAdele 17 letnia dziewczyna jest wrażliwa lecz nie pokazuję tego . Dziewczyna nie ma łatwo w życiu w szkole na każdym kroku ją poniżają z powodu że dziewczynie wyrosły lisie uszy . Jakimś magicznym sposobem przybyła do Eldaryi . W Kwaterz...