Rozdział 14

382 10 1
                                    

Następny dzień minął luźno. Wszyscy siedzieliśmy cały dzień w salonie grając w różne gry, a na wieczór przyjechali rodzice Karol.

Dzień był bardzo udany i zdecydowanie był jednym z najlepszych.

Około 22 teściowie mojego brata poszli do pokoju gościnnego, a ja i Karol ogarnęłyśmy wszystko.
Jorge i Ruggero mieli zająć się Mal i Tomi'm.

- Znając Rugg on pewnie śpi, a Tomi śpi na nim.- śmieje się dźwięcznie brunetka.

- A znając Jorge'a Mal siedzi na łóżku, a go by nawet bomba nie obudziła.- parskam.

Bratowa idzie to swojego pokoju, a ja do mojego. Tak jak mówiłam.

- Chodź tu do mnie kruszynko idziemy lulu.- uśmiecham się do córeczki i idę z nią do jej pokoju.

- Mamusiu, a opowiesz mi bajkę?- pyta dziewczynka na co ja tylko się uśmiecham

- Nie umiem opowiadać bajek, nawet żadnych nie znam.- odpowiadam i widzę jak na twarz Mal wkrada się grymas.- No, ale jeśli chcesz to mogę opwiedzieć ci piękny sen.

- Dobrze mamusiu.

Przykryłam brązowooką i ułożyłam się obok niej.

- No więc tak... Śniło mi się, że wyrosłaś piękną dziewczynę z wielkim talentem. Chodziłaś do liceum i uczyłaś się bardzo dobrze, byłaś jedną z najlepszych uczennic... Byłaś bardzo grzeczna i miła. Kochałaś świat i miałaś na niego inny pogląd niż wszyscy.- opowiadam Mal.

- A co śniło ci się dokładnie?- pyta zaspana brunetka.

- Pewnego dnia spotkałaś chłopaka. Bardzo się w sobie zakochaliście i byliście razem bardzo szczęśliwi. Spędzaliście razem dużo czasu.- spoglądam na córkę i widzę jej zamykające się oczka.- Chodziliście na spacery, do kina, na lody. Związek idealny.

Mal lekko się odwraca. Spoglądam na nią i widzę jak śpi.

- Życie idealne się zapowiada.- szepczę.- Mam nadzieję, że twoje takie będzie

-------------------------------------------------------------
Wracam po mega długiej nie obecnosci i przepraszam was mega mocno, ale nie miałam czasu ani weny.... Teraz wracam z pomysłem mimo że rozdział nie jest najlepszy to się starałam. Następnym rozdziałem będzie... Tudum EPILOG

Lo que tu alma escribe- Jortini💜 cz.2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz