(Liss)
Už vím pár dost podstatných věcí:
Zaprvé - Jsem v Londýně.
Ohledně oblečení jsem tu za exota. A to beze srandy. Všichni tu chodí v oblečením sladěném do černa. Sem tam nějaká jiná barva, jako například Brunovi modré džínové kraťasy, ale co já!? Já tu stojím ve žlutém crop topu, uplých růžových legínech a na nohou mám svítivě zelené tenisky - prostě hrůza. No a taky tu lidé běžně skákají z obřích mrakodrapů. Naprosto normální....Víc jsem zatím nezjistila. Nejsem tu ani jeden celý den.
,,Je to tu krásné viď?" nahodil řeč Bruno. ,,Přímo překrásné!" vykřikla jsem radostí. ,,Odkud vlastně pocházíš ty, Liss?" zeptal se mě a v tu ránu jsem znejistila. Co mu mám říct? Hlavou se mi honily všelijaké nápady. Přemýšlela jsem, zdali mu mám říct pravdu, prostě narovinu ,,Hele, spadla jsem z nebe díky kouzelné truhle, sim sala bim!" nebo jestli mám zalhat. Vymyslet si odkud pocházím.
Bruna znám teprve chvíli, tudíž nevím jestli je vhodné svěřovat se mu s tak velkou věcí. Asi by to pro něj byl šok, nebo by mi možná ani neuvěřil. Takže jsem zvolila tu druhou variantu a najednou ze mě vyšlo ,,No víš, já pocházím.... z Manchesteru!" ,,O tom jsem tolik slyšel, ale představ si to, nikdy jsem tam nebyl. A jak to, že jsi teď tady?" Zase jsem znejistila. Bruno mi dával fakt moc těžké otázky, tak jsem radši odbočila k jinému tématu ,,To je fuk.... a jak se vlastně dneska máš?" tím jsem všechno zkazila. Bruno viděl, že něco není v pořádku. Viděl, že z jeho složitých otázek blednu. ,,Je ti dobře? Nechceš si jít sednout do kavárny?" lišácky na mě mrknul ,,A víš, že aji jo?" hned poté co jsem to dořekla přišlo mé největší ztrapnění. Když jsem se chystala oplatit Brunovi mrknutí, do oka mi vlétla malá muška. ,,To snad není možný, to se může stát opravdu jen mě!" popadla jsem své oko a snažila se mušku vytáhnout.
Trvalo opravdu dlouho, než jsem za pomoci Bruna tu příšernou malou potvůrku vytáhla. ,,A teď už hurá na kafe!" řekl Bruno, chytl mě za ruku a utíkal se mnou dlouhou ulicí do Londýnské kavárny.
ČTEŠ
Z přítomnosti do stran
FantasyTess a Liss - jednovaječná dvojčata. Která se dostane do budoucnosti a která do minulosti? • • • • • Zdroje obrázků na obalu - pinterest, instagram