bab 39

21 0 0
                                    

Elly memandg sekeliling  club malam tersebut..  Bunyi musik yg kuat xdihirauknnya..  Tibe2 pinggangnya dirangkul seseorg..

"sayang.  Knpe muram je ni.. ?" pipi elly diulas lembut.. Danial merenung wanita didepannya.. Wanita yg berjaya mendapat tmpat dihatinya..  Tpi susah btol nk dptkn elly..  Elly jinak2 merpati sje..  Bkn mcm perempuan lain.. Pujuk2 skkt dh boleb bawak ke bili. Tpi x bg elly nadia..  Gadis desebelahnya ini sgt2 mahal..

"xde ape laa you..  I just stress..  Kerja.. " tgn danial yg merangkulnya dileraikn..  Dia xde mood mlm nie..  Mood nya melayan saat dia tgok pasangn bahagia tersebut..  Hatinya panas..  Knpe diorg x berpisah.. 

"elly..  I know you verry well.. Knpe? Just share..  I can help you"pipi elly dibelai.. Imannya tergugat saat tgok tubuh gadis itu..  Sgt2 seksi..  Mula2 dia jumpa elly...  Dia menyangka elly seorg yg senng didekati..  tapi dia salah..  Elly sgt2 mahal..  Nk dekat dgn dia..  Kne hadap abgnya handry... Kini dia semakin dekat dengan gadis idamannya..  Disebabkn elly lah dia tgglkn dunia dia dgn perempuan..

"jom msk private room..  Rimas laa dekat sni..  I nk jmpe abg erry. "kepalanya dilentokkn ke bahu danial. Dai thu danial dh jatuh ke tgnnya.  Buktinya danial sggp membunuh deminya.. Dlu asyraf..  Tpi asyraf dah insan..  Insaf hanya kerana gadis bernama ku aima nasymia.  Tpi asyraf sempat membunuh ayuni... Thanz to asyraf..

Mereka berdua duduk di kerusi warne gold tersebut..  Minuman keras ditogok oleh dua manusia ini..  Lupakah dia kpde insan2 yg dlunya sgt2 menyayangi nya..  Lupakh dia tntg ape yg pernh dia belajar.. 

"adik..  Adik minum byk..  Why you drink this..  Adik xminum sblom nie..  But why now? " muka adiknya ditepuk.  Danial sudah keluar..  Selepas menghantar elly yg sedg mabuk..

" it hurt me to much abg..  Sakit nyaa..  Ape yg elly rase nie..  Knpe diorg masih bersame..  Adik xmintak byk abg.. Adik cuma nk zaiyen..  Cume zaiyen" belakang adiknya diusap.. Handry sedih melihat adiknya..  Dia sygkn elly.. Elly satu2nya adik yg dia ade..

"abg pun sakit adik..  But.. Jgn minum..  It not good for you..  Kite sme2 hancur kan diorg... Abg nk mia..  Abg pun cuma nk mia..  Lps kite selesai segalanya..  Kite keluar dri sni..  Bwk diorg jaoh2. .. " tubuh elly dipeluk rapat..  Sungguh dia sayu...

Elly menjdi seperti ini hanya kerana seorg lelaki.  Bgtu juga dgn handry..  Tpi bezanya..  Mia mmg dh terang2 xsuke dia..  Xpernh melayan dia..  Tpi bkn mcm zaiyen..  Semua nie salah kau zaiyen..  Mia xsalah. Kau yg salah..  Aq akn rampas mia dri kau.  Mia hak aq... Cuma aq..

*********
Villa milik ku nasyar dan suaminya sunyi.. Sesunyinya..  Kehilangan darwin dan mia sgt2 memberi impak kpde seluruh keluaga ini.. Terutama darlan..  Hanya berkurung didalm bilik abg awinnya..  Darlan termenung dibalkoni biliknya..

Dia membuka langkah kebilik game..  Pintu blik game dibuka.. Setelah pemergian arwah darwin..  Dia dan abgnya dani xpernh menjejakkn kaki ke blik ini.. Pintu dibuka dgn perlahan...

Sedikit suram..  Xde lagi bunyi gelak ketwa mereka berempat..  Abg dani pulang ke uk..  Dia hanya di sni..  Menguruskn beberape kerja yg masih tergendale.. Selepas selesai semuanya..  Dia juga akn pulang ke kl...

"awin..  Aq rindu kau.. " tibe2 ingatannya mengimbas kembali kenangn mereka berempat..

Flashback

"awinn...  Bg arh aq menang!! " darlan bengang.. 

"erhh.. Aq nk bg mcm mne..  Mslhnya kau selalu kalah bodoh.. " kepale adiknya disekeh..

"kau abg kn..  Mengalah dgn aq xbleh k? Dgn adik kau mengalah..  Dgn aq mengalah  jugak laa setan..  Abg xgune.. " darlan menutup game yg terpasang di tv..  Dia berbaring disebelah adiknya yg kusyuk bermain game..

The Price Of Love (tamat)Where stories live. Discover now