T H I R T Y

3.8K 99 31
                                    

Det bliver hurtigt tirsdag, og jeg drejer ind på den sydlige parkeringsplads. Det vrimler allerede med mennesker alle steder fra, og jeg stiger selvsikkert ud af min bil og smækker bildøren i med sådan en kraft, at jeg får opmærksomheden fra folk omkring mig. Jeg retter bare hurtigt på min nederdel, og begiver mig så med faste skridt over græsset. Jeg snakkede med Marissa i går, og fortalte hende hvad der var sket. Marissa kan ikke lide Fanny. Jeg ved ikke hvad det er, men Marissa har det bare ikke godt med hende, så vi har aftalt, at efter skole kører Marissa med mig hjem til Fanny og henter USB 'et. Jeg elsker Marissa for at være beskyttende, men jeg tror ikke Fanny kunne gøre en flue fortræd. Hun virker faktisk okay.

Mit største problem lige nu hedder Ethan Dolan. Og som perfekt timing kommer den velkendte sorte range rover kørende ind på den vestlige parkeringsplads. Jeg går hurtigt og målrettet over imod den. Ethan og Grayson stiger ud som normalt med og Aaron, Cameron og Jack kommer ud fra bagsædet. Ethan har sorte jeans og en hvid tanktop på og et par sorte Rayband solbriller. Hans hår sidder som det normalt gør, totalt rodet og alligevel ser det mega godt ud. Grayson har en pæn mørkeblå Vans trøje på og et par sorte jeans, hans hår sidder til gengæld perfekt i hans sædvanelige frisure. Grayson spotter mig hurtigt, og han siger noget og plejer over imod mig, og pludseligt vender de sig alle imod mig. Ethan smiler selvfedt og Cameron klapper ham på skuldrene.

" Så kunne hun ikke vente med at se dig mere " Griner Cameron og de andre drenge smiler fjogede. Jeg sukker bare og ruller mine øjne og lader min hånd hvile på min hofte.

" Spar mig Cameron " Siger jeg og sender ham dræberøjne, før at jeg lader mit blik glide over på Ethan, som smiler et bredt skævt smil til mig.

" Dig der, jeg skal snakke med dig " Siger jeg hårdt og alle drengene begynder at grine.

" Nå nåh, en er lidt bossy var? " Siger Ethan.

" Det er vigtigt det her din kartoffel! Hør nu efter " Klager jeg. Ethan nikker og kigger så over på drengene som alle smiler som idioter.

" Jeg må vidst lige tage den her! Gider i lige at sige til Mrs. Wilson at jeg kommer for sent? " Siger Ethan.

" Bro, jeg tror slet ikke hun forventer at se dig " Siger Grayson. Han kigger så over på mig og giver mig et nik med hovedet, og vender sig så rundt og forsvinder med de andre drenge. Jeg kigger efter dem, før at Ethan rømmer sig, og da jeg kigger forvirret på ham, griner han.

" Tjekker du min bror ud? " Siger han spørgende. Jeg trækker på skuldrene og smiler drillende til ham.

" Måske! Han ser i hvert fald bedre ud end dig " Siger jeg og Ethan tager en hånd op til brystet.

" Ouch! Hvad har jeg gjort dig her til morgen? " Spørger han grinende.

" Bare det at du trækker vejret har du gjort mig! Men jeg skal bede dig om en tjeneste " Siger jeg. Ethan kigger undrende på mig, og tager så sine solbriller af. Han mørke øjne kommer frem og stirrer forvirrede ned i mine. De samme øjne som har forført mig. Måske var det meget godt, da han havde solbriller på!

" Du skal gå på en date med Fanny! " Siger jeg. Meget direkte, men jeg ved ikke hvordan jeg ellers skulle få det sagt. Ethan stirrer meget forvirret på mig med et løftet øjenbryn.

" Hvorfor skulle jeg gå på en date med Fanny? Jeg dater ikke engang? " Spørger han og krydser så sine arme. Jeg sukker og kører frustreret en hånd igennem mit hår.

" Jeg ved godt at det er meget at bede om, men jeg har virkeligt brug for det Ethan " Siger jeg bedende.

" Jeg forstår det ikke... Hvad hjælper det dig, at jeg går på en date med Fanny? " Spørger han. Jeg kigger ned på mine sko og undgår øjenkontakt. Jeg fortæller ham ikke om det tomme USB. Det bliver over mit lig.

" Please Ethan! Så er du den bedste " Siger jeg og griber ud efter hans hånd og tager den og giver den et klem. Jeg kigger bedende på ham, og han kigger ned på vores hænder, og smiler så et skævt smil og kigger op på mig. Jeg opdager så hvad fanden jeg laver med hans hånd, og trækker hurtigt min hånd til mig.

" Så skylder du mig noget Alex " Siger han. Jeg kigger på ham med store øjne og krydser mine arme.

" Næh hæh " Siger jeg. Ethan trækker med skuldrene og begynder at gå baglæns.

" Så kan jeg ikke hjælpe dig " Siger han. Jeg sukker og signalere til ham, at han skal stoppe og vente.

" Fint! Hvad vil du have? " Spørger jeg. Ethan kører en hånd igennem hans hår og fugter hurtigt sine læber.

" Drengene og jeg skal i byen i weekenden! Du skal tage med " Siger han. Jeg kigger undrende på ham.

" Bare det? " Spørger jeg. Ethan nikker.

" Og tag en sexet kjole på " Siger han, og jeg skubber ham på armen og kan mærke mine kinder blusse op. Ethan griner bare.

" Jeg henter dig klokken 20:00 " Siger han.

" Ethan! Lover du at ringe til Fanny i dag? " Spørger jeg. Ethan nikker.

" Ses baby girl " Siger han og vinker frækt til mig, før at han begynder at gå ind imod skolen. Jeg står tilbage og kigger efter ham. Fuck... den her dreng bliver min undergang.

_____

Jeg shipper dem😂😍❤️ Hvad med jer?

Indtil vi ses næste gang, PEACE!✌️💙🔥

Addicted to you • E.D • // Afsluttet Where stories live. Discover now