F I F T Y - S I X

3.4K 104 33
                                    

Han står ovre ved kanten i den anden ende, i sine sorte jeans og med hans hvide skjorte. Han hår sidder rodet. Mere end normalt, og hans skjorte er knappet forkert, så jeg kan godt regne ud hvad han har haft lavet. Det er egentligt underligt, at han snakker til mig. Jeg har ret så meget bare ignoreret ham siden kysset. Vi har slet ikke snakket sammen. Men der sker vel ikke så meget ved at han også springer i poolen? Det er jo tros alt ikke min, så det kan jeg ikke rigtigt bestemme. Jeg nikker med hovedet til ham som svar. Da han begynder at lyne sine bukser ned, vender jeg mig rundt og begynder at svømme længere ned i den anden ende. I den anden ende af poolen er der en trappe af en art nede i vandet, og der er levende lys oppe på terrassen rundt om. Det er egentligt ret romantisk... Jeg vil ikke vide hvad Cameron har lavet på dette spot.

Jeg svømmer stille derhen og sætter mig på bænke. Mine skuldre er over vandet, men mit bryst er stadigt gemt under. Jeg kigger over mod Ethan som laver et hovedspring og 2 sekunder senere er han under vandet. Jeg følger ham med øjnene, da han under vandet nærmest svømmer hele vejen hen til der hvor jeg er nu. Hans hoved popper op kun få meter fra mig, og han svømmer de sidste meter hen og sætter sig på bænken ved siden af mig.

" Du har undgået mig " Siger han ud i det blå. Han kigger på mig, men jeg fastholder mit blik som bare stirrer ligeud.

" Hvem siger det? " Siger jeg prøvende. Ethan ruller med sine øjne.

" Jeg er ikke dum Alex " Siger han. Jeg kigger forsigtigt op på ham, og hans mørke øjne fanger hurtigt mine. Vores øjne stirrer dybt ind i hinandens, og den underlige følelse kommer igen. Som om der er noget elektrisk i luften. Mine kinder føles pludseligt varme, og jeg fryser på ingen måde.

" Nåh " Svarer jeg.

" Kysset i torsdags- "

" Nej! Det snakker vi ikke om "

" Hvorfor? Du kan ikke benægte hvad der skete! Vi følte det begge " Siger Ethan. Hans øjne borer sig længere ind i mine, og jeg ved, at han har ret. Det kys var... helt vildt fantastisk. Men jeg kan ikke det her! Jeg er sammen med Grayson... Ethan er en fuckboy, jeg bare skal knuse!

" Ethan stop " Hvisker jeg og kigger væk, men hans hånd griber ud og lander blidt om min kind, og han skubber mit ansigt tilbage så jeg kigger på ham. Jeg kigger forvirret ind i hans øjne.

" Stop med at benægte Alex! Det her er heller ikke nemt for mig " Siger han.

" Ethan, du er skolens største fuckboy... Det er mig som ender med et knust hjerte " Siger jeg.

" Sådan er jeg ikke kun! Jeg har forandret mig siden du kom! Alex, du gør mig sindssyg! Det kys... Jeg længes efter mere... Jeg kan ikke tænke på andet end dig! " Siger han. Jeg prøver at trække mit hoved til mig, men Ethan holder fast i min kæbe.

" Hvad med Grayson? Jeg vil ikke knuse Grayson " Siger jeg og sukker.

" Grayson kan tage det! " Siger han, men jeg ryster på hovedet.

" Nej! Det er ikke fair... Jeg ved ikke engang hvad det her er " Siger jeg og peger imellem mig og Ethan. Ethans øjne fyldes med længsel. Vi kigger på hinanden i lang tid. Ingen af os siger noget. Og der går det op for mig, at jeg har nået et af mine mål! Jeg har fået skolens største fuckboys til at vise følelser. Og lige nu, ville jeg bare ønske, at de ville lade være. Jeg ville ønske, at jeg kunne starte forfra og møde dem på en anden måde. Jeg ville gøre alt for at være et nul. Jeg er blevet rodet ind i noget være rod, og jeg aner ikke hvordan jeg kommer ud. Jeg... Jeg tror, at jeg er forelsket i Ethan! Og meningen var, at jeg skulle knuse ham! Men nu kan jeg ikke knuse ham, uden at knuse mig selv også. Og Grayson... Han har virkeligt ændret sig. Grayson er et af de sødeste mennesker jeg har mødt, og den pige som ender med at date ham en dag, er nok den heldigste pige på jorden.

" Alex du kan ikke benægte, at jeg ikke tænder dig... Vi passer sammen " Hvisker Ethan. Før at jeg kan nå at protestere, læner han sig ind imod mig. Sommerfuglene i min mave begynder at baske, og da hans læber rammer mine, føles det som om at der opstår fyrværkeri inden i mig. Hans læber er bløde og blide, og hans smager sødt at kirsebær. Hans tunge løber over mine underlæbe og beder om lov, og jeg giver ham lov. Kysset er ikke voldsomt og hårdt, det er blødt og lidenskabeligt. Ligesom ude i bilen i torsdag. Alt rundt om os forsvinder, og der er kun Ethan og jeg og alle stjernerne over os.

Da vi trækker os, trækker vi begge vejret hurtigere, og vi kigger begge med store øjne på hinanden.

" Wow " Siger jeg. Ethan nikker.

" Der er aldrig nok som har fået mig til at føle mig sådan her " Siger Ethan og smiler til mig. Jeg kigger undrende på ham.

" Fået dig til at føle hvordan? " Spørger jeg nysgerrigt.

" Forelsket " Svarer han. Jeg smiler og kan mærke mine kinder rødme. Hans hånd griber min under vandet, og han trækker mig ind til ham. Hans krop er virkeligt varm, og det er virkeligt dejligt at sidde lænet op af ham.

" Hvad gør vi med Grayson? " Hvisker jeg og kigger op på stjernerne. Jeg burde føle mig som det værste menneske i verden, da jeg faktisk er utro, men jeg har det ikke sådan. Ærligt, føler jeg mig faktisk virkeligt glad. Jeg har bare på fornemmelsen, at det ikke kommer til at vare ved.

" Tag det roligt og gør det hele langsomt. Smid små hints i løbet af ugen, og så kan du slå op med ham på fredag " Siger Ethan. Jeg nikker. Det lyder vel fint.

Vi sidder i stilhed og kigger op på stjernerne. Ethan trækker mig så væk fra ham, og jeg kigger forvirret op på ham. Han smiler ned til mig, og hans smil gør mig helt blød i knæene.

" Er det nu, hvor at jeg invitere dig på en date? " Spørger han med et bredt smil. Mine læber bryder også ud i et kæmpe smil, og jeg nikker imens jeg bider mig rødmende i underlæben.

" På mandag! Jeg henter dig klokken 20:00 " Siger Ethan, og jeg nikker, ude af stand til at sige noget. Mit hjerte banker hurtigere end nogensinde før, og jeg føler en varm fornemmelse brede sig inden i mig.

" Vi må hellere se at komme op! Ellers ender vi bare med at fryse ihjel " Siger Ethan og rejser sig. Jeg rejser mig også, og Ethan rækker mig en hånd og hjælper mig op. Jeg ved ikke hvad det her vil ende med, og det ender nok ikke særligt godt, men lige nu, kunne jeg ikke være mere ligeglad.


______


Awwww! Jeg shipper dem altså ret meget xD<33 Jeg har dog ret ondt af Grayson... :(

Jeg håber i alle har haft en sjov lørdag indtil videre!<3 Jeg har lavet en masse og er egentligt pænt træt, men følte da lige for at skrive et ekstra langt kapitel til mine fantastiske læsere! I er dælme dejlige<3 Og så burde jeg faktisk lave noget engelsk nu... *suk*

Hvad skal mine dejlige folk lave her i efterårsferien?<3

Indtil vi ses næste gang, PEACE!

Addicted to you • E.D • // Afsluttet Where stories live. Discover now