T H I R T Y - O N E

3.8K 101 24
                                    

" Og han sagde hvad??? " Råber Marissa overrasket. Alle kigger imod os, og jeg lægger en hånd over hendes mund for at tysse på hende.

" Shhh Marissa! " Siger jeg irriteret, og fjerner min hånd stille og roligt.

" SEIRØST? " Råber hun lige efter, og jeg klasker opgivende en hånd i min pande. Folk omkring og stirrer, og nogen begynder at hviske til sidemanden.

" Men helt seriøst Alex! Ethan inviterede dig med til en fest! Og sagde at du skulle have en sexet kjole på... Det er jo = en date!!! " Siger Marissa glad og klapper begejstret hendes hænder sammen. Jeg rynker forvirret min pande.

" En date? Hvad gik der lige galt i dit rengestykke? Ethan Dolan dater ikke " Siger jeg og ryster grinende på hovedet. Marissa nikker bare videre.

" Jo! Hvorfor skulle han ellers invitere dig med i byen sammen med alle hans venner? " Spørger Marissa med krydsede arme. Jeg trækker på skuldrene.

" For at drikke mig fuld og bagefter kan de voldtage mig på tur " Joker jeg, og Marissa dasker mig straks hårdt på armen.

" Av! " Siger jeg irriteret og kører min hånd over min arm.

" Ikke joke med sådan noget " Siger Marissa strengt. Jeg kigger op på hende og møder hendes øjne. De er totalt alvorlige og stirrer tilbage ind i mine. 

" Okay okay " Siger jeg overgivende. Marissa nikker tilfreds og kigger så over min skulder. Jeg vender mig halvt om, og ser at hun kigger på Grayson. Han sidder med de andre drenge, og han kigger over på os i det, at vi kigger på ham, og han vinker flirtende til Marissa. Hun kigger øjeblikkeligt ned, og jeg kigger bekymret på hende.

" Det er okay- "

" Stop! " Siger Marissa vredt og rejser sig op. Jeg følger hende forvirret med øjnende, da hun begynder at marchere over imod de andre drenge. Shit! Jeg rejser mig hurtigt med min taske, og skynder mig efter hende. Marissa marcherer direkte hen imod Grayson som står med ryggen til, og hun skubber ham hårdt i ryggen, så han tumbler fremad, men han får hurtigt vendt sig rundt og stirrer med mørke øjne, indtil at han ser, at det er Marissa som skubbede ham. Ethan er hurtigt ved Graysons side, og jeg ved Marissas. Vi sender hinanden et kort blik, og jeg holder så ellers øjne med Marissa.

" Du er dum! Du er ækel... Du er en fucking idiotisk spasser! Jeg kan slet ikke klare at se på dig " Råber Marissa frustreret og laver kæmpe armbevægelser. Alle i kantinen er stille og stirrer måbende på Marissa. Marissa er normalt stille... Det her er så en undtagelse. Grayson stirrer forvirret på hende og sender hende så et ondskabsfuldt smil.

" Og det kommer fra den lille luder kaldet Marissa " Siger han og smiler ondt, og jeg træder et truende skridt frem imod ham.

" Pas på dine ord Dolan! " Hvæser jeg ham op i ansigtet.

" Jeg er ikke nogen luder " Siger Marissa hårdt og skubber mig til siden, så hun kan sende Grayson hendes vildeste dræberblik.

" Når ikke? Du var da hurtig til at sprede benende for mig " Siger han og alle drengene kommer med nogle "Åhh" og nogle " Dahm" og selv folk rundt omkring i cafeteriet er begyndt at komme med tilråb.

" Det var sgu også den største fejl jeg nogensinde har gjort! Hvem skulle have vidst at den var så lille? " Giver Marissa igen og trækker uskyldigt på skuldrene, og folk omkring os begynder at heppe på Marissa. Jeg krydser også mine arme og smiler tilfreds til min bedste veninde. Grayson derimod kigger på hende med løftede øjebryn, og Cameron klapper ham grinende på skulderen, men Grayson ryster ham af og træder helt tæt på Marissa.

" Du skreg ellers mit navn, da jeg tog din mødom " Siger han og kigger hårdt ned i hendes øjne, og Marissa træder gispende et skridt tilbage. Hendes øjne begynder at løbe i vandt, og hun vender rundt på hælen og løber ud fra kantinen. Alle rundt om os klapper og hujer, og Grayson vender sig smilende rundt og giver hans venner High Fives. Udover Ethan. Han følger mig nøje med øjnende, da jeg går hen til Grayson og prikker han på skulderen. I det at han vender sig rundt, tyrer jeg min knytnæve ind i kæben på ham. Alle kigger chokerede på os, og Grayson snubler nogle skridt tilbage og tager sig til kæben og kigger op på mig.

"Jeg advarede dig... Idiot " Siger jeg, og skynder mig så ud efter Marissa. Folk hujer og klapper som gale, og en masse råber ting efter mig, men alt jeg skal lige nu er at finde Marissa. Jeg finder dog hurtigt et pigetoilet og skynder mig derud. Jeg står helt stille, da jeg kommer derud, og kan så hører gråd inde fra en af båsene. Jeg træder hen til den og banker blidt på døren.

" M... Det er mig " Siger jeg. Der går et stykke tid, og døren bliver så åbnet. En Marissa med røde øjne og uglet hår kommer frem, og hun svinger sine arme om mig og begynder at hulke.

" Han er en nar Alex... " Hviske/Græder hun, og jeg nikker og aer hende blidt over ryggen.

" I know! Det var derfor at jeg gav ham et slag i kæben " Siger jeg, og Marissa trækker sig forvirret.

" Slog du ham? " Siger hun overrasket, og jeg nikker og viser min nu lidt hævede kno! Det gjorde faktisk skide ondt. Den drengs kæbe er hård som sten. Men det var det hele værd. Marissa bryder ud i et lille smil, og kigger så smilende på mig.

" Hvad skulle jeg dog gøre uden dig? " Siger hun, og jeg trækker på skuldrene.

" Du ville nok blive spist af nogle zombier " Siger jeg for at løsne humøret lidt, og Marissa begynder straks at grine. Jeg kigger så op på uret over os og tager hendes hånd.

" Lad os lige få Engelsk overstået! " Siger jeg, og Marissa nikker. Vi forlader sammen pigetoilettet hånd i hånd.

_____

Jeg elsker Alex!😂❤️ Hvem er med mig???

Indtil vi ses næste gang, PEACE!✌️💙🔥

Addicted to you • E.D • // Afsluttet Where stories live. Discover now