S I X T Y - E I G H T

2.9K 87 57
                                    

Jeg har én uge tilbage. En uge til at sige farvel til mit gamle liv. Jeg ved ærligt ikke, om jeg er klar, men mine forældre mener at det er det bedste, så det håber jeg er sandt. Min mor har snakket en del med min mormor og far, og de er alle kommet frem til, at det er bedst hvis jeg fuldfører High School ovre i Californien. Min mor mener at der ikke vil være lige så mange distraktioner som her, og at jeg måske endda kan hviske tavlen ren. Jeg tror ikke, at hun ved, at der er noget som hedder Facebook. Men det kan også være lige meget, for min mor har givet mig en ny mobil, hvorpå der nu kun er hendes, min fars, min mormors og Marissas nummer. Det er også fint med mig... I dag skriver man med folk over Messenger.

Men selvom at jeg ikke skal i skole den næste uge, slipper jeg dog ikke helt for at se på den grimme bygning. Jeg befinder mig lige nu i min mors bil på vej mod skolen. Vi skal ind, og min mor skal skrive under på nogle opsigelses papirer, og jeg skal aflevere mine bøger og mit skabsnummer. Jeg ville ærligt hellere dø end at vende tilbage til skolen, men Marissa har lovet at være der når vi kommer.

Jeg havde ellers aftalt med min mor, at vi skulle tage af sted tidligt i morges sådan så, at vi ikke ville løbe ind i frokostpausen, men min mor skulle lige 5.000 ting, og det er nu frokostpause. Så intet håb om ikke at se Ethan. Men han gider mig nok heller ikke alligevel. Jeg er jo bare en hjerteløs bitch.

Vi ankommer til skolen, og min mor parkerer sin Honda midt i alting. Jeg sukker over hendes parkering, men jeg stiger dog ud af bilen sammen med hende. Der er ikke så mange folk herude, og dem som er, de er travlt beskæftiget. Jeg skynder mig ind på skolen med min mor, og jeg finder hurtigt min telefon frem. Jeg skriver til Marissa, at jeg er her, og at min mor og jeg går ned på kontoret nu. Da jeg lægger den fra mig, følger jeg efter min mor med bukket hoved. Jeg har min hættetrøje trukket ned over mit hoved, og jeg følger med min mor, som var jeg hendes skygge. Vi når heldigvis til kontoret uden at jeg er blevet opdaget, og jeg ånder lettet op og slår min hætte ned. Min mor sender mig et sukkende blik og vender sig mod damen bag skranken/damen med den alt for søde stemme og g-streng. Hørte mere til på forsiden at et pornoblad, men man kan vel være hvad man vil.

" Jeg skulle mødes med rektor om opsigelsen af Alexis Beatrice Morgan " Siger min mor venligt, og jeg slår hende mentalt for at have sagt mit fulde navn. Det er kikset. Beatrice passer ikke til mig... Jeg er heller ikke en Alexis! Jeg er Alex... Bare Alex!

" Han er lige optaget, men jeg er sikker på, at han er klar om 2 minutter. Tag endeligt plads i ventestolene og lav jer endeligt en kop kaffe! " Siger hun. Min mor nikker og tøffer over til kaffemaskinen. Hun vil ikke indrømme det, men hun har et problem. Jeg overvejer selv, om jeg skal lave mig en kop, men i det går døren op indtil venteværelset, og Marissa popper op.

" Alex! " Hviner hun og kaster sine arme om mig. Vi krammer hinanden i lang tid, og jeg bliver næsten kvast. Er Marissa begyndt at træne?

Hun kigger begejstret på mig, da hun giver slip.

" Du gætter aldrig hvad der lige er sket! " Siger hun højt, nærmest skrigende, og min mor og damen kigger nysgerrigt over på os. Jeg trækker Marissa med hen i den anden ende af lokalet, og kigger begejstret på hende.

" Grayson... Vi snakkede sammen! Han opsøgte mig... Han ville gerne starte forfra... HAN INVITEREDE MIG PÅ EN DATE! " Hviner hun. Jeg kigger overrasket på hende og hviner så samen med hende.

" Jamen tillykke M! I fortjener så meget hinanden " Siger jeg og mener det 100%. Hun smiler stort til mig, og så forsvinder hendes smil.

" Undskyld... Her står jeg og glæder mig, og du skal snart rejse! " Siger hun med skyldfølelse i stemmen.

" Nej! Det er fint... Det er helt rart. Og desuden er det kun for halvandet år. Jeg regner med at komme tilbage og gå på college herhjemme " Siger jeg. Marissa nikker og smiler et lille smil.

" Du er godt nok modig Alex, det misunder jeg dig for " Siger Marissa. Jeg smiler sødt til hende, og jeg skal lige til at spørge ind til hende og Grayson, da døren ind til rektors kontor går op, og rektor træder ud efterfulgt af den sidste person, som jeg ønskede at se. Hans øjne kigger ned i gulvet, men da han kigger op låser hans øjne sig i mine.

" Oh... " Kommer det fra Marissa. Min mor sidder og læser i sit dameblad, men hun kigger også op fra sit blad.

" Ethan, jeg forventer, at du tager dig mere sammen! Ellers ender det med, at vi må bortvise dig " Siger rektor strengt, og Ethan kigger over på ham.

" Jeg skal gøre mit bedste " Svarer han, og rektor nikker anerkendende, før at han vender sin opmærksomhed mod min mor og jeg. Ethan kommer gående hen mod mig, og jeg tror et øjeblik, at han vil snakke med mig, men han er kun ude efter døren bag mig.

" Alex og mrs. Morgan, opsigelsen er næsten på plads, og jeg har kontaktet en god high school i Californien. De vil med glæde tage Alex ind " Fortæller rektor og guider min mor ind på hans kontor. Jeg begynder at gå over mod dem, da noget rører ved min hånd. Jeg vender mig rundt og kigger ind i hans mørke øjne.

" Flytter du? " Spørger han forvirret. Marissa rømmer sig, og Ethan giver slip på min hånd.

" Alex! " Kalder min mor, og jeg kigger over mod hende og tilbage på Ethan.

" Ja... Det er vidst også bedst for alle " Svarer jeg. Ethans skuldrer sænker sig. Jeg vender mig rundt, og går hen til min mor.

" If you love him let him go... " Synger jeg for mig selv og går med ind på kontoret.

Ethans synsvinkel

Jeg stirrer på den lukkede dør og kører sætningen rundt inde i hovedet. Hvad var det hun lige sang? If you love him let him go... Hvis du elsker ham, lad ham gå...

Jeg kigger over på Marissa.

" Hvad sker der Marissa? " Spørger jeg forvirret. Jeg er pisse sur på Alex... Det har jeg været i lang tid. Men der er nogle brikker som mangler... Og jeg er ret forvirret.

_____

Slutning planlagt!❤️ Jeg håber at i kan leve med mine beslutninger, og så kan jeg afsløre at jeg kommer med en spændene overaskelse på et tidspunkt!❤️

Indtil vi ses næste gang, PEACE!✌️💙🔥

Addicted to you • E.D • // Afsluttet Donde viven las historias. Descúbrelo ahora