10

316 22 2
                                    

Baby pov
Martinus wraca do domu z głową w chmurach.
-jak tam, Romeo?-pytam podnosząc głowę z kolan lężącego pode mną Marcusa.
-mam dziewczynę!-piszczy, a my się śmiejemy.
-gratuluję, bracie.-mówi Mac, a ja przytulam Tinusa. Kładziemy się na kanapie i zaczynamy oglądać "Iluzję". Film mnie i Tinusa nie porywa, za to Maca bardzo, więc zaczynam z jego bratem cichą rozmowę.
-jaka jest?-pytam o Isabelle.
-idealna.-rozmarza się.-miała na sobie czarną, elegancką sukienkę do ziemi... a jej makijaż... o mój Boże.-wzdycha, a ja chichoczę.-jest idealna.-powtarza, a ja zarażam się jego szczęściem.
-wierzę ci.
-a jak między tobą, a Marcusem?-pyta cichutko, tak, bym tylko ja go usłyszała, a wtedy całe to szczęście ze mnie ulatuje, jak z przedziurawionego balona. Spuszczam głowę.
-jest cholernie zazdrosny. Sądzi, że go zdradzam.-szepczę.

Marcus pov
Boli. To wszystko boli, mimo, że to najprawdopodobniej nie jest prawda. Widziałem, jak z nim pisze. Niby to kolega ze skateparku w Trofors (nwm jak to się odmienia ok~aut.), ale nie mogłem nie zauważyć tych serduszek, które do niego wysyłała. Mówi, że po prostu dawno się nie widzieli i chce to nadrobić, ale cholera, mnie to boli i choć nie powinienem być zazdrosny, to jednak gdzieś tam, z tyłu głowy siedzi mi myśl, że mimo wszystko mam czego się obawiać. Ta myśl mnie powoli zabija.

Martinus pov
Trochę się zasmuciłem słowami dziewczyny. Mam ogromną nadzieję, że Mac się ogarnie. Nie wierzę, by tak szczera i urocza dziewczyna jak Baby mogłaby kogokolwiek zdradzić.

___
Zbiliżamy się do końca, jeszcze ze 3 rozdziały!:( Piszcie, co sądzicie i UWAGA szukam osoby do zrobienia 2 okładek!♡♡♡
~Diana🌸

I just wanna dance with u || M&M ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz