C-5

76 7 1
                                    

tiba-tiba....

shuuuu~
(bunyi angin yang kuat)

''fuuhh.. aq ingat kan cikgu jongkook dah yang lalu, angin rupa-rupanya 😂'' kata rap mon,slaku ketua kelas mereka. semua pelajar kelas 6-A1 pun turut ketawa kecuali shin hye kerana bunyi itu bukannya bunyi angin tetapi bunyi 'sesuatu'  yang lalu.

shin hye sudah mengigil ketakutan. Dia takut 'bnda' tu mnjumpainya kerana berdasarkan deria keenam nya 'bnda' itu amat berkuasa. seekor hantu yang kuat. mungkin ia mampu merasuk tubuh manusia.

Mungkin juga tubuhnya.

Jin berasa hairan apabila melihat shinhye mengigil sebegitu seperti dia takut akan sesuatu. 

WAKTU REHAT
⭐semua pelajar kelas 6-A1 ke kantin kecuali shinhye⭐

'aku nak kau bunuh dia'

shinhye terkejut apabila terdengar bisikan tersebut.

''siapa kau!  apa kau nak dari aku?!''

'aq nak kau bunuh orang'

''tak! aku takkan bunuh orang. kau sapa suka-suka hati je nak arahkan aku''

'aku adalah mimpi buruk kau,atau mungkin musuh lama kau, HAHAHA'

''m-musuh lama aku tapi sia... ah tidak,  tak mungkin kau..''

'ye,  ni aku,  Mae Ri Na '

''tidakk! takkk! aku dah kurung kau, takkan la kau terlepas!  tak mugkin!!''

'kau ingat dengan mengurung aku di alam roh aq tak akan dapat keluar?  kau silap shinhye '

shinhye amat terkejut sehingga menitiskan air mata . ''t-tolong jangan ganggu aku,  kalau kau janji takkan ganggu aku, aku juga akan melakukan hal yang sama''

'HAHA!  kau gila ke!  tujuan aku kembali ke sini adalah untuk bawa kau masuk neraka bersama-sama aku, supaya hidup kau akan lebih sengsara dan kau tak akan mampu untuk senyum! '

shinhye tak mampu untuk membalas kata-kata itu, sebaliknya hanya mampu menagis mengenangkan nasib nya selepas ini

sementara itu,
⭐(keadaan di luar kelas)⭐

''kenapa dengan si shinhye tu?  wae dia cakap sorang-sorang''kata salah seorang rakan sekelasnya. ''entah!  kan selama ni dia memang gila orang nya, so biaselah orang gila kan cakap sorang-sorang''

''kesiannya dia dah la cantik tapi gila orang nya, #pray4shinhye ''kata seorang yeoja dalam nada sedih .

dari jauh,  jin hanya memerhatikan shinhye dan mendengar semua kata-kata budak kelasnya yang mengatakan shin hye itu gila. tapi dia rasa seperti ada sesuatu yang disembunyi kan shinhye.  dia harus siasat tentang perkara ni.






☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀

sorry gaiss sebab dah lama xupdate.. author buzy 😭

sorrie skali lagi kalau part ni xbest.. sbb dah lama xtulis jadi lupa pulak jalan cite yang asal macam mane.😅



I Can See U Mr Ghost ! Where stories live. Discover now