BANGUUNNN!!~~~~
*neoreul bodeon geu sugan
(pick me pick me pick me)
shiseon gojeong neoege
(pick me pick me pick me)
nunbusyeo shining shining
jebal nae mameul pick me pick me.....~~~~~*semua pelajar bangun mengejut akibat lagu it's me-produce 101 s2. tetapi majority nya dlm keadan mamai.
tiba2 lagu berhenti.
jhope dan v tersenyum lalu perlahan-lahan menarik selimut nya dan bersedia utk sambung tidur.
tiba2 sebuah pengguguman berkumandang.
'PERHaTIaN KEPaDa SEMUa PELaJaR! YaNG MaNa MaSIH TIDUR BANGUUNN SEKARANG! KaMU SEMUa KENa BERKUMPUL DI TaPaK PERHIMPUNaN SEKARANG! JIKa LaMBaT KaMU aKaN DIDENDa! '
jhope dan v yang baru saje nk beradu balik terus bangun.
dengan rambut tidak sikat, muka tidak cuci, pakai selipar kawin. Semua pelajar berkumpul di tapak perhimpunan.
..........................
Jin Pov,
aq terasa seperti bahu aq dicuit-cuit. aq memandang v yang berada di sebelah kanan aq.
'' apa??! ''
''tolong tampung kepala aq boleh tak? ''
belum sempat jin membalas nya v sudah melentokkan kepalanya pada bahu jin . jin redho~~
jin mengerling ke arah jhope yang berada di sebelah kiri nya yang sedang mencuit-cuit pinggang jin.
''apa kau nak hope? ''
''tolong tam...''
belum sempat jhope menghabiskan ayat nya jin sudah menarik kepala jhope ke bahu nya.''emm,, tidur la''
jhope tersenyum.
dia rasa bertuah sangat ada bidadara eomma di sisi nya.😍
.
.
.
.
.SKiP cg BAGi UcAPaN PASaL AKTivIti .
V POV:
''ya tuhan!! kau buka kan lah hati cg2 kami supaya kami boleh rehat wahai tuhan ku..amiinn'' kata V lalu mengaminkan doa nya.
tukk(kepala diketuk)
'' wooii !!sape yang berani gilerr ketuk kpala aq!! kuangajo tul ''- v
''kau ni,, dah tahu letih diam2 sudahh ahh!'' kata jin lalu menandang ahli2 wanita nya y kepenatan.
''penat ke? kita rehat la dlu'' arah jin kpd ahli2 kumpulanya.
sedang elok2 dorang tgh rehat , tiba2 mereka terdngr semak samun kat sebelah diorang bergerak. macam ad org lalu lat sana.
mereka semua menelan air liur . takut.
YOU ARE READING
I Can See U Mr Ghost !
FanfictionPark Shin Hye seorang gadis yang istimewa . Dia mempunyai kelebihan iaitu melihat benda ghaib atau lebih dikenali sebagai 'sixth sense'. Sejak kehadiran lee jong suk di dalam hidup nya bagaikan menyinari hidupnya yang selama ini gelap gelita. walaup...