Y/N POV.
Ето започва се.
Но само едно не разбрах, ние започнахме да спорим около 17:00 а когато се разбрахме часа беше 18:15. Тоест ние сме спорили около 1 час в който сега щях да бъда готова а сега имам само 20 минути.
Е какво пък само ми трябват дрехи.Избрах си дрехите които изглеждаха така
и си оправих косата като я сплетох на небрежна за мен плитка.
И слязох по стълбите.
Погледнах към часовника си и видях че имам още 10 минути. Затова просто седнах на дивана и си пуснах каналът на Дисни.
Обожавам тази прогрома. И то много след това реших да кажа мнението си на глас.Y/N: Обожавам тази програма.
???: И аз.
След като чух тези думи аз просто замръзнах. Чух непознат глас. Ами ако това е крадец, ами ами ами.....тогаво някой прекъсна мислите ми като започна да говори.
???: Спокойно не съм крадец.
Ама той да не чете мислите ми?!?!
???: И ако мислиш че ти чета мислите не, не чета мисли.
И ако не знаеш кой е ами аз съм Джънгкук.Това е Джънгкук ТОВА Е ДЖЪНГКУК. Добре просто се обърни отиди при него и му кажи:
Здрасти. Приятно ми е да се запознаем Джънгкук.
И подадох ръката си за да се здрависаме.А пред мен седеше сладко момче с много хубава прическа.
Другия път като отида на фризьор ще си направя такава прическа.
Джънгкук: Здравей и на мен ми е приятно да се запознаем Y/N.
Сигурно вече ме знаеш като новия член на BTS. И не знаех че си ТОЛКОВА хубава.Y/N: Благодаря от твоя страна. И ти изглеждаш добре. Даже не очаквах че ще си толкова хубав.
Чакай малко той защо се изчерви та аз нищо не каз-и в този момент се усетих какво каза туко що.
НЕЛОВКО😶😶😶Джънгкук: Ъммм Благодаря сега може ли да тръгваме?
Той получи да като отговор от мен.Е не мисля че ще е толкова зле
даже момчето си е привлекателно и то много.
Когато излязохме от вкъщи той ми хвана ръката и я пряплете с своята а през това време той ми казваше:Виж не съм много сигурен дали това ще провърви но поне може ли да сме приятели и само да се преструваме???
Y/N: Естествено че да, но първо за да станем приятели трябва да се опознаем затова ще играем на нещо като игра за приятелство и в тази игра ти ме питаш три въпроса и аз те питам три въпроса дакото не стигнем до парка. Искаш ли???
Джънгкук: Нямам нищо против нека да започваме.
Е това беше а сега
АЕЕ ЧАООО