32

249 29 7
                                    

Y/N POV.
В този момент не мислех за училището и реших да си тръгна към дорма разплакана от момчето  което до преди 2 минути ме целуваше. Наранена съм, объркана, тъжна. Имам смесени чувства. Просто искам да се прибера и да остана насаме с леглото ми. Единствено то ме разбира.

След 10 минути

Прибрах се и какво да видя Джин в кухнята, Тей и Чим да играят на конзолите, Шуга да спи на дивана а, Джей Хоуп учеше РМ на някои нови движения.

Когато Чим се обърна и видя че съм с разплакано лице, той стана и дойде към мен с думите:

Джимин:Какво е станало меченце?-каза той и избърса сълзите от лицето ми с меките му малки ръце.

Y/N:Джънгкук стана-и го гушнах силно.

А като говорим за вълка се чу как някой отваря и затваря вратата толкова силно че даже дядо Шуга се събуди.

Джънгкук:Y/N моля те прости ми съжалявам просто не се сдържах хурмоните ми бушуват и-ударих му шамар.

Y/N: Престани!!! Всеки път ли когато ме целуваш и си играеш с чуствата ми са виновни твоите хурмони!?!

BTS:Да

Джънгкук:От части да, но наистина не ми е минало и през ума да си играя с чуствата на момичето което толкова много харесвам.-приближава се към Y/N и хваща нежно ръцете и.

Джин:Чакай чакай чакайййй-идва от кухнята с апарат и ги щраква-Продължете моля деца.

Шуга:Понякога разваляш всеки момент с твоите майчински нещица-върти очи.

Джимин:Хьонг ако трябва да сме честни ти проспиваш всичко.

Тей:Дааа вярно е!

Рм:Може ли да млъкнете опитвам се да гледам драмата която се случва между пора и заека?!

Джей Хоуп:Хьонгггг!!!-идва с пуканки и сяда до РМ-ето пуканки !!!

Тей:Искам и аззззз!

Джънгкук:SHUT UPPPPPPPP!!!

BTS:....

Джънгкук:Thanks
А сега това което имах да казвам е....че наистина съжалявам че ти се бутам навсякъде Y/N но наистина бих искала да си истинската ми приятелка а не приятелката ми за пред камерите.....Таааа би ли ми станала гадже?-гледа я с надежда в очите.

Y/N:Аз...-прекъсната.

Тей:Ииииии край е това беше ъпдейта на вашия Author-nim който забравя да пише глави но дааа 👽👽👽

Шуга:Надяваме се да харесате днешната глава защото на Author-nim-а ви и свършват идеите😴😴😴

Джей Хоуп:Също така Author-nim и ние....

All:BTS

Джей Хоуп: Много се радваме затова че книгата събра 3000 даже и повече четения!!! 🌞🌞🌞

Author-nim:От тук съм аз благодаря момчета. Но наистина много съм ви благодарна затова че четете, вотвате и пишете такива мили коментари на почти всички глави💕💞💖.
Благодаря за всичко чада мои обичам ви надявам се книгата все така да ви харесва ииииии

BTS Y/N AND AUTHOR-NIM:
AEEEEEEE ЧАООО💝💕💞

BTS Y/N AND AUTHOR-NIM:AEEEEEEE ЧАООО💝💕💞

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
(getting rewritten) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon