Ние се качихме в колата на Джей и потеглихме към партито. Когато слязох от колата вече чувах силната музика и усещах мириса на алкохол и цигари от къщата в която трябваше да влезем и да се "забавляваме".Когато влязохме в къщата на вратата бяха най-добрите ми приятели а те са Чим Чим и Тей Тей .
То всъщност партито е тяхно така че и друг път съм била тук.
Когато Тей и Чим ме видяха те ме прегърнаха силно тъй като се бях върнала от Испания а там седях около 3 години а исках да ги изненадам.
Когато Тей ме видя той започна да плаче а Джимин започна да подскача и да се смее като идиот.Тогава и двамата казаха
У/N МНОГО НИ ЛИПСВАШЕ!!! - и ме придърпаха към къщата да вляза. Те не познаваха Джей защото тя беше приятелката ми и единстената общуваща с мен в Испания през тези 3 години а когато и казах че си тръгвам тя каза че и тя ще дойде за да учи тук .Тей-У/N кога пристигна?!!?
Y/N-Вчера. Съжалявам че не можах да ви видя защоото си оправях апартамента и - тогава Чим ме прекъсна като ме гушна и каза - Няма да оправяш нищо ще живееш с нас тук и без това имаме празна стая а и ще ни е по-забавно с теб .
Y/N- Но ЧИМ ЧИМ ще съм ви в тежест.
Тей - Абе няма. А и двамата го бяхме мислили и си бяхме казали
че щом си дойдеш ще живееш с нас искаш или неискаш - каза Тей с мазна усмивка а Чим облизваше усниY/N-Яяяя. Абе вие за какви неща си мислите!?!?
Тей и Чим - Никакви.
Y/N - Добре ще живея с вас но имали втора баня?
Чим-Не . Ще трябва да се чакаме а това значи че когато ще се къпеш и ще излезеш може да те виждаме с хавлия .
Y/N - Е устройва ме пък и все едно ще ми направите нещо нали?
Тей погледна Чим ,а Чим погледна Тей и кимнаха.Тей-А Y/N нали знаеш че през тези три години ние имаме група с Чим и други наши приятели???
У/N - Да и?
Чим - Ами утре ще се запознаеш с тях тоест само с един тъй като другите ги знаеш. Той е най-новия член и е калкото теб на 19.Y/N -Добре но защо да се запозная с него???
Чим - Y/N трябва да ни направиш услуга и моля не не се вбесявай
Y/N - Ако е нещо за групата може да го направя така че........
.......Вътре съм!!!
ТейиЧим-Y/N ти си най-добрата приятелка на света!!! - И ме гушнаха
Е приятели според вас Чим и Тей какво ще ви помолят да направите???
Поздрави от групата
и
от мен за всички
Армитааа!!!!