Y/N POV.
Jk:Моля...върни се в дорма.
Y/N:*отдръпва се от него и му удря шамар*
Не си играй с чуствата ми...не мисли че една целувка и няколко фалшиви сълзи ще оправят всичко..разбрано!?
Както ти каза от тук нататък сме непознати, които просто се преструват на нещо..КОЕТО НЕ СА!
Затова нека спрем с игричките и просто да си свършим работата.
*тръгва*Jk:*хваща я за ръка*
Ако мислиш, че чуствата ми са просто една игра добре.
*пуска я и си тръгва*Ако си мислеше, че просто ей така ще му простя на него и Джимин ооо много е сгрешил..нека да започнем с играта Джеон Джънгкук.
Jk POV.
От нейните думи наистина ме заболя...все едно сърцето ми беше разбито на хиляди парчета.
Тръгнах си защото усетих как сълзите ми набираха и не можех да продължавам да гледам тези студени очи които преди ме гледаха с радост и очакване на нещо хубаво.Съжалявам за това което и казах. Дано да ми прости и да ме приеме като истинската и половинка.
След 15 минути
Прибрах се в дорма и всички се бяха загледали в плазмата.
Прибрах обувките си и оставих ключовете на масата когато чух това.Репортери:Добър вечер аз съм *** а аз съм *** и днес ще говорим за интересната случка между Джеон Джънгкук от BTS и неговата половинка Y/N Y/L/N.
Нашите папараци видели и заснели как Джънгкук целува Y/N а тя след това му удря шамар.
Какво ли означава това ? Да не би да късат ****?
И аз незнам *** но нека да продължим с по-интересна тема като мача межд * някой изключва телевизора*RM:Та Кук може ли да ни обясниш какво беше това?
Jk:Хюнг опитах се да я върна *плаче* но тя ме погледна със студените и очи и каза че лъжа за чуствата ми към нея.
Джимин:*под нос* А да не мислиш че на мен ми беше лесно през годините в които беше в Испания.
Джин:Оооо момчето ми се влюбиии *отива да го гушне* *прегръща го* Спокойно момчето ми...някой ден ще се съберете и ще си имате дечичк*прекъснат*
J-hope:ХЮНГГГГГ престании!!!!
Джин:Добре де добре...и вие едни бебоции..когато аз ви раждах нямахте проблем да излизате от*прекъснат*
RM:Ти си извратен хюнг..и кога си ни раждал? Не помня ти да си ми майка.
Jk:Моля престанете да говорите!!!
Омръзна ми от смотаните ви караници.
Всички от тук сте по-големи от мен а се оказва че аз съм на-сериозният от всички ви!