12

403 43 4
                                    

Y/N POV.

Всъщност на "срещата" ни си изкарах много хубаво. Да си в компанията на момче което прелича на заек е забавно.
Добър приятел става от него.
Тъй като нямаше какво да правим в парка ние отидохме в увеселителния парк близо до града.
Взе пак да не забравяме, че трябваше да се преструваме на влюбени птички. Абе трудна работа е да лъжеш половиния свят за някой известен, че ходи с НЯКОЙ известен като например мен.
Ама нищо нали само е преструвка, а ако нещо друго стане значи Бог има нещо на предвид
(😂Как може и Господ да замесвам в тая моя бракма😂)
Та през срещата ни снимаха няколко папараци и да, нищо повече.
Та след срещата с Джънгкук аз му предложих да дойде у нас за да гледаме филм а и Джей е навън и я няма, а и не искам да съм сама.

Е вече стигнахме и до сегашното време.
А какво правим с Джънгкук ами с него-

Y/N: Ейййй защо ми спираш мисълта Author-nim!!?!?!

Аз: Ами защото вече разказа много за тази глава. Та те спирам. Трябва ти малко спирачки че тая твойта уста не може да се затвори.

Y/N: Аххх ти малка-*прекасната от Autor-nimA*

Autor-nim: Говори още и в другата глава няма даже и да те има а Джънгкук ще заеме мястото ти.
Тааа ко ше каеш? *😏 smirk smirk😏 *

Y/N: А не не.Тоя заек не и на мойто место. ОФфффф спирам,спирам.
Айде чао, че тая тука ми казва че лимита ми свърши.
Ае чакайте до другия път.

Зайци моиииииии😣😣😣
Ко си праите.
А и да много много много ама много Съжалявам за закъснението на главата😢.
ПРОСТО баща ми ми спря интернета и главата я пиша чак сега та да.
Но за отплата МОЖЕ ДА😴 кача още две глави АКО съберем 10 вота.
АМА не очаквайте ного от мързелче като мен. Ама пък сладък мързел а са

АЕЕЕ ЧАОООО😍😍😍

            АЕЕЕ ЧАОООО😍😍😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(getting rewritten) Where stories live. Discover now