36

282 21 15
                                    

Джин: Не се ли радваш да я видиш Куки?- каза Джин който ме прегърна през рамо.

Куки: Не мисля че трябва да се радвам хьонг.-каза Джънгкук докато гледаше право в мен с неговите студено-кръвни очи, които до преди секунда бяха лъчезарно настроени, все едно усмихнати.

Y/N : Виж, Кук наистина съжалявам за всичката болка която ти при- Кукии!- бях прекъсната от сладко гласче, гласът се чуваше повече зад нас затова се обърнах и видях момиче горе-долу с моята височина тичащо към вече усмихналият се и отворил обятие Джънгкук.

Джънгкук: Слънчице~ много ми липсваше

???:  И ти на мен Куки- каза тя а след това го целуна, бях шокирана, но предполагах че това е новата му приятелка, затова просто реших да се усмихна и да не показвам други изражение освен фалшива
усмивка.

???: Ооо, съжалявам не се запознахме, здравей аз се казвам Сео  Ли, приятелката на Джънгкук, а ти?-каза тя с усмивка на лице и ми подаде ръка. Здрависахме се.

Y/N: Здравей Сео, аз се казвам Y/N и съм старо приятелче на момчетата- казах и се усмихнах още повече, момичето носеше бяла пола и розова блуза, а косата и е кафява с розово омбре под раменете, много е красива и сладка.

Джин: Е след като се запознахте хайде да влезем при другите - каза Джин и ме придърпа навътре

Джънгкук: Тъй като Тей и Джимин знаеха че тя -посочи мен- ще дойде отидоха да напразаруват, Намджун е в студиото с Йонги а Джей Хоуп е навън- каза Кук спокойно и със Сео седнаха на дивана прегърнати.

Y/N: Толкова ли грубо се държи всеки ден?-шепнех на Джин

Джин: Не, но от както ти си тръгна той се затваряше в продължение на месец а когато той реши да излезе се запозна със Сео, от тогава те са неразделни и си казват всичко един на друг, Куки се довери единствено и само на нея, след като ти го остави с разби-хахахаха, я си затвори и ти устата worldwide handsome - каза Джин на себе си.

Аз отидох при Кук и Сео, седнах на дивана и ги попитах- Искате ли да гледаме филм?

Джънгкук/Сео: Не/Даа! - Сео извика да а Кук не, но Сео го разубеди и решихме Аз, Джин Сео и Кук да гледаме филм докато другите дойдат.

Здравейте, дап знам от много време не ъпдейтвах и съжалявам но както виждате идеите ми се изчерпват, много ви благодаря че книгата има 6хил. views, това наистина много ме зарадва и омг

Много ви благодаря, обичам ви а са  АЕЕЕЕ ЧАОО

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Много ви благодаря, обичам ви
а са
АЕЕЕЕ ЧАОО

(getting rewritten) Where stories live. Discover now