Kapittel 7

36 2 0
                                    




"Jeg hater å være syk"sa Marcus lavt og så litt ned i lakenet sitt😟. Jeg strøk han forsiktig over panna og i håret før jeg rufset det litt til på toppen. "Det klarer du. Det er bedre enn å ligge på sykehuset i nesten et år, som du gjorde sist. Sant?"sa jeg nesten smilende. Han så opp på meg litt. Han sukket. "Allikevel. Jeg hater det"sa han sukkende å lukket øynene forsiktig igjen. Jeg fortsatte å stryke han litt i håret, og rufset det til noen steder❤. "Du klarer det. Jeg skal passe på deg, vet du❤"sa jeg og kysset han mykt på panna💋. Han smilte litt skjevt. "Er du sulten? Trenger du noe?"sa jeg etter noen minutter. Han så på meg halvveis før han sukket og lukket øynene igjen. "Jeg er ikke sulten. Og jeg kommer bare til å kaste det opp uansett"sa han lavt. Jeg nikket kort. Det er kanskje lurest sånn. Han prøver å sove igjen, så jeg bør bare la han være litt. Jeg kan komme tilbake litt senere. Jeg kysset han forsiktig på panna igjen💋. Jeg gikk ned. Martinus var på vei ut med fotballen. "Får jeg bli med?"sa jeg litt smilende for å stoppe han før det var for sent. Han snudde seg raskt og smilte han også. "Seff. Kjapp deg da"sa han og lente seg mot dørkarmen. Jeg fikk raskt på meg sko og jakke og gikk ut med han. Det ble litt stille. Ingen vet hva vi skal snakke om😅. Vi er snart framme. Jeg ser fotballbanen i det fjerne. "Siste mann er en feit gris!"sa han plutselig leende og løp😂. "Dust"sa jeg og løp etter. Jeg startet å ta han igjen. Jeg er raskere enn han. Jeg tok han igjen. Dultet litt i han sånn at han snublet litt i beima sine før jeg løp fra han😂. Jeg kom fram. "Yes"sa jeg for meg selv før jeg snudde meg. Han hadde falt. Og han reiste seg. Jeg bare lo😁. Gikk til han. "Feite griser faller jo. Vet du ikke det?"sa jeg leende😁. Han lo lavt han også. "Du jukset! Jeg hadde grust deg noe innmari!"sa han bestemt og dultet litt i meg imens han skrubbet av støv fra buksen sin. "Dust"la han til før han reiste seg skikkelig. Jeg bare lo😁. "Sorry. Men jeg måtte bare! Venner?"sa jeg på tull og rakte hånda. Han så på den. Smilte lurt før han tok den og skviste den😣. "M...

First kiss sesong 2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon