Kapittel 13

31 2 0
                                    




"Marcus. Alt går bra nå. Sant?"sa jeg forsiktig og strøk han kort over kinnet for å tørke bort noen av tårene hans❤. Det var meningen at han skulle roe seg litt, men han ble nesten bare irritert😟. "Bra?! At alt går bra?! Det teite viruset er tilbake, og jeg orker ikke et helt år til i dette kjedelige rommet! Hva får deg til å si at dette er bra?!"sa han irritert. Jeg bare smilte skjevt. Jeg vet ikke hva jeg skal svare han😟. Jeg bare strøk forsiktig tommelen min over hånda hans igjen. Det fikk han visst til å roe seg litt. Han la seg skikkelig ned i senga igjen, og lukket øynene forsiktig. "Unnskyld. Jeg er bare lei dette"sa han lavt og lot en ny tåre trille. Jeg tørket den forsiktig bort. "Jeg vet du er lei. Men du får bare holde deg. Ingenting blir bedre om du ikke prøver å holde deg selv oppe engang. Og jeg vet du klarer det❤"sa jeg forsiktig igjen. Han åpnet øynene halvveis igjen. Klemte hånda mi like hardt som jeg hadde klemt han. "Takk for at du er her for meg, Maja💕. Jeg hadde ikke klart meg uten"sa han litt smilende, og klemte hånda mi igjen💕. Jeg klemte hans godt tilbake, og kysset den mykt💋. "Du klarer deg alltid, Marcus"

-Noen dager senere-
De siste dagene har vært nærmest forferdelig. Viruset har spredd seg. Kraftig. Og alt som skjer med Marcus skjer bare oftere, og værre😔. I går ble alt så vanskelig for oss begge, at jeg bare måtte dra hjem😔. Noe jeg absolutt ikke ville, men det ble best sånn😔. Jeg liker ikke se Marcus på den måten. Det er liksom ikke Marcus. Det eneste jeg så i går var en syk gutt som ikke hadde kontroll over noen ting😔. Alt han sa og gjorde klarte han ikke styre. Jeg så tårene hans som ble holdt inne. Som ikke slapp ut😔. Jeg så blikket han ga meg idet jeg nesten løp ut fra rommet hans gråtende. Han var trist. Ingen andre så det. Men jeg vet hvordan en trist Marcus ser ut. Det var ikke ansiktsuttrykket. Det var øynene. De var helt blanke. Og de ville bare gi opp. Jeg klarte ikke mer. Og jeg måtte bare komme meg ut før jeg eksploderte. Eksplosjonen skjedde da jeg kom hjem😔. Jeg...

First kiss sesong 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant