4. Boyfriend

430 66 60
                                    

Önlüğümü askılığa astıktan sonra aynadan saçımı ve tişörtümü düzelttim. Liam ise bu sırada kırmızı renk güzel bir yün kazak giymekle ve bozulan saçlarına şekil vermekle meşguldü.

"Neden üzerini değiştiriyorsun? Zaten eve gitmeyecek misin?" Sorum üzerine gözlerini aynadaki yansımasından ayırıp bana doğru çevirdi ve gülümsedi. "Randevum var."

Gözlerimi devirdim. "Peki o zaman. Kıyafetlerine McDonalds'ın kızartma kokusunun sinmesini istemiyorsan bir dahakine evde hazırlanmanı tavsiye ederim."

Kazağını çekiştirmeyi bırakıp bana doğru döndü. Tek kaşı havadaydı. "McDonalds'ın kızartma kokusunu sevdiğini sanıyordum." Gülümseyip önüne döndü ve tuhaf derecede büyük bir zincir kolye taktı. Muhtemelen sahteydi.

"Benim sevmemin bir önemi yok ki. Randevuya benimle çıkmıyorsun."

Kahretsin.

Suratında kocaman bir sırıtışla bana doğru döndü.

"Ne var?"

Kafasını iki yana salladı. "Yok bir şey."

Bazen konuşmadan önce iki, üç belki de on sekiz kere düşünmeyi unutuyordum. Üzücü bir şekilde.

Bizi, 'keşke birimiz konuşsa da böyle boş boş dikilmesek' durumdan kurtaran kişi tabiî ki de Harry oldu. İçeriye gülümseyerek girdiğinde biraz kenara çekildim ve yanımıza gelebilmesi için yer açtım.

Koşmayla sekme arasında bir hareketle Liam'la aramdaki boşluğa zıpladı.

"Geldi!" Yüzündeki gülümsemeden gelen kişinin Liam'ın sevgilisi olduğunu anladım.

Kim kız arkadaşını ayağına kadar getirtirdi ki?

Telefonumu kızartma tezgahının yanındaki masadan aldım ve siyah renk kot pantolonumun arka cebine koydum. Gitme vaktim gelmişti.

Mutfaktan çıktıktan sonra Harry'ye ve Liam'a iyi akşamlar diyebilmek için arkamı döndüğümde Liam'ın, sevgilisine sarıldığını fark ettim.

Bu bir kız arkadaş değildi.

Bu bir erkek arkadaştı.

Onlara baktığımı fark ettiklerinde Liam el salladı. "Zayn! Gel de seni sevgilimle tanıştırayım."

Ne?

Ne? Ne? Ne?

Tekrarlıyorum: Ne?

Şaşırdığımı belli etmemeye çalışarak yanlarına doğru yürüdüm: daha önceden de belirttiğim gibi eşcinselliği destekliyordum ama bu tanıdığım birinin eşcinsel olduğunu öğrendiğimde şaşırmayacağım anlamına gelmezdi.

Aslında Liam'ı pek tanıyor sayılmazdım ama yine de şaşırmıştım.

Liam eşcinseldi.

Belki de gözlerine baktığımda hissettiğim yoğunluk bu yüzdendi. Yani, belki de bir elektriklenme oldu çünkü o erkeklerden hoşlanıyor ve ben de bir erkeğim. Benden hoşlanmıştır belki.

Benden hoşlanıyor ama sevgilisi var.

Tamam— benden hoşlanmıyor da olabilir. Yani hoşlanıyordur da o anlamda değil.

Hangi anlamda?

Ben, kendimi dövmeye başlamadan önce Liam konuşmaya başladı. "Bu Josh. Josh Dun." Saçlarının bir kısmı pembe renkli, burnunda gümüş bir piercing bulunan, kaslı bir erkek arkadaş. Neden benim dışımdaki herkes kaslıydı? Bebekken mama yerine protein tozu mu yedirmişti anneleri onlara?

"Ben de Zayn. Sadece Zayn."

Gülümsedim ve Josh'ın elini sıktım. O da gülümsedi ve elini çekmeden önce "Tanıştığıma memnun oldum Sadece Zayn." Dedi.

Çok komiksin cidden.

Elimi çektim ve Harry'ye döndüm (hâlâ oradaydı). "Sen eve mi gideceksin yoksa üçünüz birlikte bir yerlere mi gidiyorsunuz?"

Teker teker üçüne de baktım. Harry kafasını iki yana sallarken Liam ve Josh aynı anda "Biz birlikte gidiyoruz." Dedi. Sonra aynı anda konuştukları için olsa gerek Liam kıkırdamaya başladı. Ve kıkırdamaya başlarken de çenesi gerildi, dudakları hafifçe yukarıya kalktı ve gözlerinin kenarları kırıştı.

"Ben gidiyim o zaman. Size iyi eğlenceler."

Gülümsedim ve arkamı döndüm.

Artık Liam'la arkadaş sayılırdım ve onun hakkında bir sürü şey biliyordum— Harry hakkında bildiklerimin aksine.

Liam gülerken gözlerinin kenarları kırışıyordu, peki ya Harry'nin gözlerinin kenarları? Onlar da kırışıyor muydu?

Liam, 'patates' demeden önce hep dudaklarını yalıyordu. Peki ya Harry de aynısını yapıyor muydu?

Liam kırmızı rengi seviyordu. Peki ya Harry'nin favori rengi neydi?

Neden Liam hakkında neredeyse her şeyi biliyordum ama Harry hakkında bildiğim bir iki şey vardı? Neden Liam hakkında bir şeyler olduğunda hemen dikkat ediyordum.

Liam'ın erkeklerden hoşlandığını nasıl fark edememiştim?

Peki. Erkeklerden hoşlanıyor olmasının bir önemi olmadığı için olabilirdi. Sonuçta insanlar birilerinden hoşlanırdı ve bu, kişinin karakteriyle alakalı bir durumdu ama yine de Liam erkeklerden hoşlanıyordu.

Ve ben de bir erkektim.

—bunu neden söyledim ki sanki.

McDonald's Amazing Boys ★ ZIAM MAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin