11. Love you

377 64 25
                                    

Yani onu seviyorsun.

Niall'ın gece ikide telefonuma attığı mesajda aynen bu yazıyordu. Yani onu seviyorsun. Yatağımda uzanmış patlamış mısırımı yerken telefonum tekrardan titredi. Saat ikiyi on üç geçiyordu.

Sence de gizlemeye çalışman çok komik değil mi çünkü yalan söylemekte oldukça kötüsün adamım

Mısır kasesini bir kenara koyduktan sonra uzandığım yerden doğruldum ve derin bir nefes verdim. İlk mesajına cevap vermemeyi tercih etmiştim çünkü 1) kimden bahsettiğini anlamamıştım 2) saat gecenin ikisiydi Allah aşkına 3) ve daha birini seviyor bile değildim ki.

Ama ikinci mesajı da garip bir kendinden eminmişlikle atınca cevap yazmaya karar verdim.

Niall sana aşık olduğumu düşünüyorsan aklını kaçırmış olmalısın

Telefonu tuş kilidi yapmadan yanıma koydum: hemen cevap vereceğini bildiğim için şifreyi tekrardan girmekle kendimi yormak istemiyordum.

Hahahahahah ne!!!!!!

Somurttum.

Ne ne

Mısır kasesini kucağıma aldıktan sonra bir iki tane alıp ağzıma attım. Niall bu sırada cevap vermişti bile.

Kendimi kast etmedim moron

Liamı kast ettim

Soluğumun tıkandığı, mısırın boğazıma kaçtığı ve ben nefessizlikle mutfağa koşarken annemin bana tuhaf bakışlarından birini attığı an tam olarak burasıydı.

Birileri Liam'dan hoşlandığımı mı düşünüyordu yani? Ondan tarafa bakmıyordum bile.

Odama geri döndükten sonra telefonumu fırlattığım yerden aldım —çalışma masamın altından.

Liamdan hoşlanmak???? Benden bahsettiğine emin misin çünkü ben daha liamın ikinci adının james olduğunu bile bilmiyorum??????

Yani bilmiyordum demek istedim

Ama kesinlikle ondan hoşlanmıyorum???

Zaten onun sevgilisi var ?

Ve ben eşcinsel değilim

?

Telefonu yanıma koyduktan sonra Niall'ın cevabını beklemek bir asır gibi gelmişti.

Sakin ol şampiyon

Gözlerimi devirdim. Birisinden hoşlandığımdan adın kadar eminmişsin gibi konuşuyordun ve cevap verdiğimde de söyleyeceğin tek şey bu mu oluyordu yani. Gözlerimi devirdim. Yine.

Neden ondan hoşlandığımı düşündün ki?

Liam'dan hoşlanmak ve ben yan yana hiç güzel durmayan kelimelerdi. Mantıksızdı bir kere. Liam'dan hoşlanmam için elimde hiçbir sebep yoktu. Liam Payne'den bahsediyoruz sonuçta burada Leo DiCaprio'dan değil.

Lol bilmem ki hep ona bakıp duruyorsun ve bu garip

Liam'a bakmıyordum?

Sana da bakıyorum niall

İnsanlar konuştuğunda onlara bakardınız. Bundan daha normal bir şey göremiyorum.

Ama öyle değil

Telefonu tuş kilidi yaptım ve yatağıma uzandım. Liam'a Niall'a baktığımdan farklı nasıl bakıyor olabilirdim ki?

Bu Liam Payne'di.

McDonalds'taki dondurmacı çocuk ve İngiliz Edebiyatı dersimdeki inekleyen tek tip. Liam Payne. Saçı yumuşacık bir yastığı andıran Liam Payne. Çikolata gözlü ve güldüğünde suratı kırış kırış olan Liam Payne. Patates soyarken Rimboud'dan alıntı yapabilecek tek insan.

Liam Payne.

Ama bu aşk değildi. Bu hayranlıktı.

Ona aşıkmışsın gibi bakıyorsun

Hızlıca cevap yazdım.

O her zaman olmak istediğim kişi. Harika bir karaktere sahip olduğunu düşünmem ona aşık olduğum anlamına gelmez

Her ne kadar göremesem de Niall'ın mesajımı okurken gözlerini devirdiğini hissedebiliyordum. Ama ben haklıydım. Ona aşık değildim.

Dudaklarına da hayran olmalısın o zaman. Hep bakıp duruyorsun da. Ve kokusuna da. Parfümünün adını sormak yerine yanından her geçtiğinde koklamanın sebebi de ona hayran olman herhalde

Bunun Liam'la bir ilgisi yok diye bağırmak istiyordum. Tom Hardy'ninkiler gibi dudaklara sahip olması benim suçum değildi. Farkında olmadan bakıp duruyordunuz, bana özel olan bir şey değildi ki bu.

Ayrıca geçen gün beni öpmek istediğini söyleyen de Niall'dı. Birinin dudaklarına bakıyor olmak hiçbir şey ifade etmezdi.

Cevap vereceğim sırada Niall tekrardan mesaj attı.

Josh bile farkında

Gözlerimi devirdim. Josh hiçbir şeyin farkında olamazdı, bir şeyleri fark etmesini sağlayacak nöronlardan noksandı o.

Farkında olunacak bir şey yok bunda. Güzel dudaklar güzel bir koku. Hepsi bu ????

Liam bir kız olsaydı ona aşık olurdum demiştin

Sana böyle bir şey dedigimi hatırlamıyorum?

Harry söyledi.

Harry'nin kafasını koparmak istiyordum. Ayak üstü konuşurken bir cümle kuruyordunuz ve bunun aranızda kalacağını umut ediyordunuz ama günün sonunda nedense bunu Niall'dan duyuyordum.

Harry'nin kafasını koparıcam

Acaba Liam'a da söylemiş miydi? Şimdi hakkımda ne düşünüyordu acaba?

Liam bir kız olsaydı ona aşık olurdum.

Çok da abartılacak bir şey yoktu bunda. Sonuçta ben insanları karakterlerine göre seviyordum. Cinsiyetlerine bakarak değil.

Öyle değil mi?

McDonald's Amazing Boys ★ ZIAM MAYNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin