Cause' I Love You

181 13 0
                                    

"Baekhyunee~~~"

"က်စ္!"

"ခဏေနပါဦးကြာ~~"

"Park Chanyeol!"

"Baekhyunee~~"

"မင္းေတာ္သင့္ၿပီ မင္းရပ္သင့္ေနၿပီ မင္းနဲ႔ငါရဲ႕ဇာတ္လမ္းကၿပီးေနၿပီ အဆံုးသတ္သြားၿပီ မင္းသိလား!အဲ့တာမင္းသိလား ဒိုးလိုက္ေတာ့မင္း မင္းဒိုးလိုက္ပါေတာ့"

"မသြားဘူးကြာ ကိုယ့္ကိုမင္းထားမသြားရဘူး မင္းအေပၚကိုယ္ဘာမ်ားအမွားလုပ္မိလို႔လဲဟမ္ ေျပာပါဦး ေျပာစမ္းပါ"

"မင္းကသိပ္စိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းတယ္ အခုခ်ိန္ထိကိုယ့္အမွားကိုယ္မသိေသးဘူးဘဲ မင္းရဲ႕အလကားေနရင္းမယုံသကၤာေတြျဖစ္ သဝန္ေတြတိုတယ္ဆိုတာရည္းစားသဘာဝရွိမွာဘဲဆိုၿပီးငါလက္ခံထားခဲ့တာ အခုသြားၿပီအကုန္သြားၿပီ မင္းဘက္ကအရမ္းfoulသြားၿပီ ငါဆက္ၿပီးသည္းမခံနိုင္ေတာ့ဘူး အဲ့ေတာ့Chanyeolငါတို႔နွစ္ေယာက္ဇာတ္လမ္းကိုအဆံုးသတ္ၾကရေအာင္"

"အဲ့တာေတြအားလံုးက ကိုယ္မင္းကိုခ်စ္လြန္းလို႔ေလ"

"မဟုတ္ဘူးChanyeol မင္းကခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး အတၱျကီးေနတာအဲ့ေတာ့ မင္းလည္းမင္းကိုယ္မင္းျပန္သံုးသပ္ ငါကေတာ့မင္းငါထပ္သာတဲ့သူနဲ႔ထပ္ေတြ႕ဖို႔ဘဲဆုေတာင္ေပးနိုင္ေတာ့တယ္ ငါသြားးေတာ့မယ္ ေနာက္မသိသလိုဘဲေနၾကရေအာင္"

"Baekhyun!Baekhyun! ျပန္လာခဲ့ မင္းထြက္မသြားရဘူး Byun Baekhyun!!! "

Clubထဲမွထြက္သြားေသာBaekhyunအားChanyeolအာေခါင္ျခစ္ေအာ္ေခၚမိသည့္တိုင္Baekhyunလွည့္မၾကည့္ခဲ့ပါ။အဲ့ေန႔ကေနာက္ဆံုးျဖစ္သည္ Baekhyunအားအသက္ရွင္လ်က္ေတြ႕ရသည့္ေနာက္ဆံုးေန႔ျဖစ္ေလသည္။

"Park Chanyeol shiအမႈျဖစ္စဥ္နဲ႔ပက္သက္ၿပီးရွင့္ဘက္ကဝန္ခံမယ္ဆို ျပစ္ဒဏ္ကိုေလ်ာ့ေပါ့ေပးမွာပါ အကယ္၍ဝန္မခံဘူးဆုိရင္ ပစ္ဒဏ္ကပိုႀကီးေလးသြားပါလိမ့္မယ္"

"ဝန္ခံရမယ္?..ဟက္..ဝန္ခံမွာမဟုတ္ဘူးေျပာျပမွာ~~နားေထာင္နိုင္တယ္ဟုတ္"

အမ်ိဳးသမီးစံုေထာက္အားChanyeolမွ တစ္ဖန္ျပန္လည္ေမးလာတာေၾကာင့္ သူမအေယာင္မွားမွားနွင့္ေခါင္းၿငိမ့္ျပေလသည္။

EXO Fanfic CollectionWhere stories live. Discover now