Crush

89 11 0
                                    


"မင္​းက မင္​းကိုငါတကယ္​ႀကိဳက္​တယ္​ထင္​​ေနတာလား"

"Chanyeol! "

"Sorryဘဲကြာငါ့အတြက္​crushဆိုတာမ်ိဳးက ခဏတာမ်က္​စိကစားၿပီး လွပတဲ့အရာ​ေလး​ေတြကို ႀကိဳက္​တတ္​တဲ့က​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕အ​ေတြးသာသာပါကြာ မင္​းကိုတကယ္​သ​ေဘာက်မိတာမဟုတ္​လို႔sorryဘဲ​ေနာ္​"

"ဒါပင္​မဲ့မင္​း..င့ါ..ငါ့အ​ေပၚကို"

"​ေအာ္​ဒါလား...အင္​း..​ဒီတိုင္​းcrushတစ္​​ေယာက္​ကိုဂ႐ုစိုက္​​ေပးရံုပါ ဒါထက္​ဘာမွမပိုဘူး"

"​ေအာ္​..ဒီလိုကို ရတယ္​​ေလငါဆိုတဲ့Do Kyung Sooက ကိုယ္​့ကိုကန္​ထုတ္​တဲ့ သူကိုကိုယ္​့ဘက္​ကလည္​း ဘယ္​​ေတာ့မွျပန္​လွည္​့ၾကည္​့တတ္​တဲ့သူမဟုတ္​ဘူး..ဟက္​.. ​ေအာ္​ၿပီး​ေတာ့Chanyeol..."

"အင္​း..."

"မင္​း၀ဋ္​မလည္​ပါ​ေစနဲ႔လို႔ငါဆု​ေတာင္​း​ေပးလိုက္​ပါရ​ေစ"

"​ေအာ္​ဟုတ္​..​ေက်းဇူးပါ..Do Kyung Soo shi"

ဇာတ္​လမ္​းတစ္​ခု​ေတာ့႐ွင္​းသြားခဲ့ၿပီ သနားစရာcrush​ေလး​ေတြ သူတို႔ကသူတို႔ကို တကယ္​ႀကိဳက္​တယ္​ထင္​​ေန႐ွာတာကို ဟား..ဟား..တကယ္​ရီရတယ္​...
နည္​းနည္​းဂ႐ုစိုက္​ျပလိုက္​တာနဲ႔ တန္​းပါလာၾကတယ္​၊ ငါ့အတြက္​crushဆိုတာ လမ္​းမွာျုဖတ္​သြားရင္​း​ေတြ႕လိုက္​တဲ့ ပန္​းစည္​းလွလွ​ေလးလိုဘဲ လွလို႔ႀကိဳက္​တာဘဲ႐ွိတယ္​..၀ယ္​ဖို႔အထိမမက္​​ေမာဘူး အခ်ိန္​တန္​ညိဳးသြားရင္​စြန္​႔ပစ္​ရမွန္​းသိ​ေနခဲ့လို႔ဘဲ...

"မင္​းမရက္​စက္​လြန္​းဘူးလား..."

"ဟင္​ငါက?"

"အင္​း​ေလ သူ႔လို​ေရခဲတုန္​းကစၿပီးဖြင္​့​ေျပာလာတယ္​ဆိုထဲက မင္​းသူ႔အ​ေပၚအားနာသင္​့တယ္​"

"ငါသိပါတယ္​Kaiရ D.Oကိုလိုက္​ဖို႔အရမ္​းခက္​မွန္​းသိတယ္​ သူ႔လိုခ်စ္​​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့သူမ်ိဳးဆီကအခ်စ္​ခံရတာလည္​း တန္​တယ္​ ဒါပင္​မယ္​့Kaiငါ့အတြက္​crushဆိုတာ..ဒီအတိုင္​းအလွတရားသက္​သက္​ပဲ..."

"ဟူး...ငါသြား​ေတာ့မယ္​"

"​ေနဦး​ေလLay​ေတာင္​မ​ေရာက္​​ေသးဘူး"

EXO Fanfic CollectionWhere stories live. Discover now