(စ/ဆံုး)
''ya Oh Sehunမလာေသးဘူးလားေစာင့္ေနရတာၾကာလွၿပီ''
''လာေနပါၿပီhyungရဲ႕ဒီမွာနည္းနည္းအေရးႀကီးတဲ႔ကိစၥေပၚလာလို႔အခုလမ္းေပၚမွာေရာက္ေတာ့မယ္ေနာ္ခဏေလး..''
''ya ya ငါ့ထက္အေရးႀကီးေနတယ္ေပါ့ေသနာေလးလာမွအျပစ္ေကာင္းေကာင္းေပးရမယ္''
30 min later
''အဆိုေတာ္Oh Sehun၁ေယာက္ကားတိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ေဆာင္းဂ်င္းေဆးရံုမွာအေရးတႀကီးခြဲစိတ္မႈျပဳလုပ္ေနရပါတယ္ရွင့္ ပါပါရာဇီေတြေနာက္ကလိုက္လာတာကိုေရွာင္တိမ္းရင္းကားေမွာက္@#$#@$''
''Hunnie~~''
သူဘာေၾကာင့္ေနာက္က်ေနတာလဲ
သူဘာေၾကာင့္အသည္းအသန္ဖုန္းခ်လိုက္တာလဲ
သူဘာေၾကာင့္ဒီလိုျဖစ္တာလဲ
ဒါေတြအားလံုးဟာက်ေတာ့္ေၾကာင့္ပါဘဲ
က်ေတာ္သာသူနဲ႔အတူမရွိခဲ႔ရင္
က်ေတာ္သာသူ႔ကိုမခ်စ္မိခဲ႔ရင္
က်ေတာ္သာသူ႔ကိုဖက္တြယ္မထားခဲ႔ရင္
က်ေတာ္သာသူ႕စကားနားေထာင္ခဲ႔ရင္
ဒီလိုေတြျဖစ္လာနိုင္ပါ့မလားသူဒိထက္ပိုေပ်ာ္ရႊင္တဲ႔ဘဝကိုပိုင္ဆိုင္ထားနိုင္လ်က္နဲ႔က်ေတာ္သူ႔အနားမွာရွိေနခဲ႔လိုဒီလိုျဖစ္ေနခဲ႔တာကိုက်ေတာ္မသိရေလေအာင္ညံ႔ဖ်င္းေနၿပီလားက်ေတာ္ဟာသူ႔အတြက္ဆူးေညာင့္ခလုတ္ျဖစ္ေနခဲ႔တာလား''အန္တီ...''
''သားluhan အဟင့္ အဟင့္''
''အန္တီဘာမွစိတ္မပူပါနဲ႔က်ေတာ္ေရာက္လာၿပီဘဲက်ေတာ္ေရာက္လာၿပီhunnieျပန္ေကာင္းမွာပါ''
3 hours later
*က်ြီ*
''ဆရာ သားေလး သားေလးအေျခအေန''
''တတ္နိုင္သေလာက္ေတာ့ႀကိဳးစားထားပါတယ္ေခါင္းကေတာ္ေတာ္ထိသြားေတာ့သတိျပန္လည္လာဖို႔အခ်ိန္ယူရမယ္ဗ်ာ့ ကိုမာမဝင္ေအာင္တတ္နိုင္သေလာက္ႀကိဳးစားထားပါတယ္ စိတ္မပူပါနဲ႔ေသခ်ာေပါက္ျပန္ေကာင္းမွာအခ်ိန္ဘဲအခ်ိန္ေလးနည္းနည္းယူရံုပါဘဲ''
''ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆရာ အကူညီေတာင္းပါတယ္သားေလးကိုတတ္နိုင္သေလာက္ကယ္တင္ေပးပါ''
''စိတ္ခ်ပါက်ေတာ္တို႔တတ္နိုင္သေလာက္အေကာင္းဆံုးလုပ္ေပးပါ့မယ္ အန္တီတို႔ဘက္ကလဲသူအျမန္ဆံုးျပန္သတိရေအာင္သူ႔ကိုေပွ်ာ္ရႊင္ေစမယ့္အရာေလးေတြသူျဖစ္ခ်င္တဲ႔အရာေတြကိုလုပ္ေပးမယ္လို႔ိုေရြးေျပာေပးပါဦးေနွာက္ေတာ့အလုပ္လုပ္ေနတာမို႔သူအကုန္လံုးၾကားေနရမွာပါ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့သူ႔အနားမွာေနလို႔မရေသးပါဘူးမနက္ျဖန္ေလာက္ေတာ့သူ႔အနားမွာေနလို႔ရပါၿပီ က်ေတာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါဦး''