Behind The Stage 2

68 9 0
                                    


အဆင္​့ျမင္​့VIPစား​ေသာက္​ခန္​းတစ္​ခုထဲတြင္​ ထိုင္​ကာစကားလက္​ဆံုၾက​ေနၾက​ေသာလူႏွစ္​​ေယာက္​႐ွိ​ေလသည္​။ထိုလူႏွစ္​​ေယာက္​မွာ အတိတ္​ကအ​ေၾကာင္​းအရာမ်ားႏွင္​့အတူ လက္​႐ွိဘ၀၏ကြာျခားပံုမ်ားကို ၀မ္​းသာတလွည္​့ ၀မ္​းနည္​းတလွည္​့ႏွင္​့ အားက်ိဳးမာန္တတ္​​​ေျပာလို႔​ေနၾက​ေလ၏။

"အဲ့တုန္​းကကြာ တကယ္​​ေပ်ာ္​ခဲ့ရတာ...ရာ~~​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြဆိုတာ​ေနရာတိုင္​း၀ိုင္​းလို႔..."

"ဟုတ္​တယ္​...အဲ့တုန္​းကChanyeolကငါတို႔ထဲနာမည္​အႀကီးဆံုးဘဲ​ေလ ဘက္​စကက္​​ေဘာကစားခ်ိန္​ဆို ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြအသံပြက္​ပြက္​ညံလို႔ဟက္​ .ဟက္​"

"ဟုတ္​ပါရဲ႕..ဒါနဲ႔မင္​းသူုနဲ႔​ေတြ႔ျဖစ္​​ေသးလား ငါတို႔မႏွစ္​ကညစာစားျဖစ္​​ေသးတယ္​မွတ္​လား ဒီႏွစ္​​ေရာသူ႔ကိုမဖိတ္​​ေတာ့ဘူးလား"

"​ေဟ့​ေယ်ာင္​ရ သူ႔လိုကမၻာ​ေက်ာ္​အဆို​ေတာ္​က ဘယ္​လိုလုပ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေတာ့မွာလဲ စိတ္​ကူးယဥ္မ​​ေနစမ္​းပါနဲ႔ ​ေယာင္​မန္း​ရာ..."

"Schedule​ေတြ​ေၾကာင္​့မအားတာလား ဒါမွမဟုတ္​ Baekhyunဆိုတဲ့တစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့မ်ားလား"

"ဟင္​!အဲ့​တာဘာကို​ေျပာတာလဲ​ေယာင္​မန္​း?"

"ဒီလို႐ွိတယ္​မွတ္​လား ငါ့တို႔ကိုရီးယားကအဖြဲ႔တိုင္​းမွာ သူတို႔fan​ေတြက တျခားမိန္​းက​ေလး​ေတြနဲ႔​သေဘာမတူလို႔ သူတို႔idolကို memberအခ်င္​းခ်င္​းshipၿပီး​ေပးစားတာမ်ိဳး​ေလ..."

"အင္​းအဲ့ဒိ​ေတာ့..."

"ငါ႐ွာၾကည္​့​ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကိုshipတဲ့fanကတျခားgroupက shipတဲ့သူ​ေတြထက္​ပို​ေတာင္​မ်ား​ေန​ေသးတယ္​ ၿပီး​ေတာ့video​ေတြထဲမွာလဲ Chanyeolကအဲ့တစ္​​ေယာက္​ကိုတကယ္​​ေႂကြ​ေနတဲ့ပံုစံဘဲ..."

"အယ္​~~မျဖစ္​ႏိုင္​တာ ဒီလို​ေခတ္​မ်ိဳးမွာedit​ေတြကဒီ​ေလာက္​မ်ားတာ ၿပီး​ေတာ့Chanyeolက မိန္​းက​ေလးဘဲစိတ္​၀င္​စားတာပါ သူ​ေျပာဘူးတယ္​မွတ္​လား သူ႔အခ်စ္​ဦးကဘုရား​ေက်ာင္​းက ​ေကာင္​မ​ေလးဆိုတာ အယ္​~~ၿပီး​ေတာ့အထက္​တန္​းတုန္​းကလည္​း​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔တြဲဖူး​ေသးတယ္​မွတ္​လား နာမည္​​ေတာ့မမွတ္​မိ​ေတာ့ပင္​မယ့္​့..​ေနစမ္​းပါဦးမင္​းကဘာကိစၥအဲ့ ကိစၥ​ေတြစိတ္​၀င္​စား​ေနရတာလဲ"

EXO Fanfic CollectionWhere stories live. Discover now