Lovely Panda

64 4 0
                                    

KT

တ႐ုတ္​ႏိုင္​ငံရဲ႕နာမည္​​ေက်ာ္​entertainmentတစ္​ခုျဖစ္​တဲ့Dragon Entertainment၌ Krisဟူ​ေသာမူပိုင္​နာမည္​တပ္​ထား​ေသာအခန္​းထဲတြင္​ Krisႏွင့္​့သူ၏လက္​စြဲဒါ႐ိုက္​တာ​ေ​ရွာင​္​ေဟြ႔တို႔ ​ဇာတ္​ကားအ​ေၾကာင္​း​ေဆြး​ေႏြးလို႔​ေနသည္​။

"ဇာတ္​က​ေတာ့မင္းသိ​တဲ့အတိုင္​းဘဲ မင္​းပံုစံနဲ႔က​ေတာ့ကြက္​တိပါဘဲ ဒါပင္​မဲ့ဒီကားကအရင္​လို လက္​႐ွိပစၥဳပၸန္​​​ေခတ္​ကားမဟုတ္​တာဘဲ အဲ့အတြက္​မင္​းလိုအပ္​တဲ့သိုင္​း​ေတာ့က်င္​့ရလိမ္​့မယ္​..."

"ရပါတယ္​အဲ့တာကကိစၥသိပ္​မ႐ွိပါဘူးဇာတ္​လမ္​းအတြက္​လိုအပ္​သ​ေလာက္​ဘဲက်င္​့ရမွာမွတ္​လား..."

"အင္​းဟုတ္​​ေတာ့ဟုတ္​တယ္​...ဒါပင္​မယ္​့...မင္​းသိုင္​းကို​ေတာင္​​ေပၚသြားက်င္​့ရလိမ္​့မယ္​"

"​ေတာင္​​ေပၚ?"

"အင္​း..."

"ဒီတိုင္​းကြၽန္​​ေတာ္​့အသိသို္​င္​းဆရာရဲ႕studioမွာဘဲက်င့္​့လိုက္​မယ္​​ေလမရဘူးလား..."

"မရဘူးKrisဒီဇာတ္​ကားရဲ႕အဓိကအကၡရာကအဲ့​ေတာင္​​ေပၚကဘုန္​းႀကီး​ေက်ာင္​းမွာဘဲ..ၿပီး​ေတာ့ဇာတ္​လမ္​းထဲမွာကိုရင္​​ေတြကိုထည္​့သံုးမွာ..အဲ့​ေတာင္​​ေပၚကကိုရင္​​ေတြကသိုင္​းတတ္​ၾကတယ္​..ဇာတ္​လမ္​းထဲမွာမင္​းကသူတို႔ဆရာအျဖစ္​သ႐ုပ္​​ေဆာင္​မွာဆို​ေတာ့ သူတို႔နဲ႔သိုင္​းကြက္​​ေတြတူမွရမယ္​ ၿပီး​ေတာ့မင္​းသိတဲ့အတိုု္​င္​းဇာတ္​လမ္​းထဲမွာပါမယ္​့သ႐ုပ္​​ေဆာင္​​ေတြအခ်င္​းခ်င္​းအျပင္​မွာရင္​းႏွီးထားတာပို​ေကာင္​းတယ္​...႐ိုက္​ကြင္​း​ေရာက္​မွစကား​ေျပာၾကတာထက္​စာရင္​ မ႐ိုက္​ခင္​ထဲကတစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္​းတစ္​​ေယာက္​သိထားတာပိုမ​ေကာင္​းဘူးလား?ဟမ္​!"

"အဲ့​ေတာ့​ေ႐ွာင္​​ေဟြ႔ခင္​မ်ားဆိုလိုခ်င္​တာ ကြၽန္​​ေတာ္​ကအဲ့​ေတာင္​​ေပၚမွာသိုင္​းက်င္​့တာအဆင္​သင္​့မျဖစ္​မျဖစ္​ခ်င္​းသြား​ေနရမယ္​​ေပါ့"

"အြန္​း..."

"​ေ႐ွာင္​​ေဟြ႔!ခင္​မ်ားတကယ္​႐ူး​ေနၿပီဘဲ...ဒီၾကားထဲကြၽန္​​ေတာ္​က​ေၾကာ္​ျငာ​ေတြကိုလက္​လႊတ္​လိုက္​ရမွာလား!"

EXO Fanfic CollectionWhere stories live. Discover now