''ဒီတစ္ပတ္ကုမၸဏီ အသစ္ဖြင့္ပြဲရဲ႕ညစာစားပြဲက ၇နာရီမွာစမွာျဖစ္ျပီး ပဲြျပီးသြားရင္ေတာ့ စာခ်ဳပ္ထဲကအတိုင္း တစ္ဖက္ကုမၸဏီက ပစၥည္းေတြလိုက္ပို႕ေပးမွာပါ အဲ့တာျပီးရင္ကုမၸဏီႏွစ္၆၀ျပည့္အထိမ္းအမွတ္ပြဲမွာ ဝန္ထမ္းေတြအကုန္လံုးကို မိန္႕ခြန္းေျပာျပီးအားေပးဖို႕ရယ္ဘဲ႐ွိပါတယ္..ျပီးေတာ့ဒါႏွစ္ခ်ဳပ္စာရင္းပါသူေဌး''
''အင္း..ဒါေတြျပီးရင္ျပီးျပီမွတ္လား ဘာအစီရင္ခံစရာရွိေသးလဲ မ႐ွိေတာ့ရင္ညစာစားၾကရေအာင္ အတြင္းေရးမွဴးByunျပင္ထားလိုက္ပါ''
''ဗ်ာ!ညစာ စားဖို႕လား ဒီမွာေလ?"
"ဘယ္သူကဒီမွာစားမယ္ေျပာလို႕လဲ အျပင္မွာစားမွာေပါ့ ဒါေၾကာင့္ ပစၥည္းေတြသိမ္းထားဖို႕ေျပာတာ"
"အာ~~ဟုတ္ကဲ့သူေဌး"
"အူအူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕"
အတြင္းေရးမွဴးByunအျပင္ဘက္ျမဴးထူးစြာ ထြက္သြားပံုကို မ်က္ေမွာင္ၾကံဳကာ ၾကည့္ေနရင္းမွ သူေဌးParkျပံဳးလိုက္မိသည္။
"စေတြ႕တုန္းကထက္ အမ်ားၾကီးၾကိဳးစားျပီး ပုိေတာ္လာတာကလြဲရင္ က်န္တာဘာမွမေျပာင္းလဲေသးဘူးဘဲ မင္းက ကေလးတစ္ေယာက္လိုဘဲ..ငါ့ကုိအျမဲစိတ္ပူေအာင္လုပ္တယ္Byun Baekhyun"
[လြန္ခဲ့ေသာ၆ႏွစ္ခန္႕]
"အလုပ္ထြက္စာ!"
"ဟုတ္ပါတယ္သူေဌး အလုပ္ထြက္စာပါ"
"အေၾကာင္းအရင္းက.."
"က်ြန္ေတာ့္ေယာကၡထီးက သူ႕ကုမၸဏီလာအုပ္ခ်ဳပ္ဖို႕အတြက္ တာဝန္ေပးလာတာေၾကာင့္.."
"အတြင္းေရးမွဴးByun ဒါကက်ြန္ေတာ့္ကိုဘယ္ေလာက္ထိဒုကၡေရာက္ေစလည္း ဆိုတာခင္မ်ားသိရဲ႕လားဟမ္! "
"ဟုတ္ကဲ့က်ြန္ေတာ္သိပါတယ္ အဲ့အတြက္လည္းအႏူးအညြန္႕ေတာင္းပန္ပါတယ္ သူေဌး..ဒါေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ဘဲေတာင္းဆိုပါရေစ..ကြ်န္ေတာ့္ညီကိုကြ်န္ေတာ့္ေနရာမွာအစားထိုးခန္႕ေပးဖို႕ပါ ေတာင္းဆိုတာပါသူေဌး အစကလက္ထပ္ျပီးရင္ညီေလးကို ေယာကၡထီးကုမၸဏီမွာခန္႕မလို႕ပါဘဲ ဒါပင္မယ့္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ကုမၸဏီမွာခန္႕တာေတာင္ Share႐ွင္တခ်ိဳ႕ကသိပ္သေဘာမက် ၾကတာေၾကာင့္ညီေလးကုိ ကြ်န္ေတာ္မကာကြယ္နိုင္မွာဆိုးတာေၾကာင့္ပါ...သူေဌးေတာင္းဆိုတာပါ ဒီတစ္ၾကိမ္ေလာက္ဘဲကူညီေပးပါ"