•~"Hazal kızım hadi uyan annesinin kelebeği."Annesinin bu sözleriyle yavaş yavaş gözlerini açtı.Baş ucunda oturan annesine baktı. Annesi mutlu bir şekilde kızına gülümsüyordu.
•~"Nadide Sultan günaydın."
Yatağında doğrulan Hazal, annesine sımsıkı sarıldı. Yanağına kocaman sulu bir öpücük koydu.
•~"Kızım sakin boğucaksın beni hadi kalk kahvaltı hazır. Berçem arkadaşın birazdan gelecek."
Yüzü gülen Hazal, gideceği aklına gelince aniden yüzü soğudu. Üzüldüğünü belli etmemek için annesine gülümsedi.
•~"Tamam nadide sultan hemen geliyorum. 10 dakkaya geliyorum."
•~"Tamam hadi çabuk ol."
Lafın üstüne kapı zili çaldı.
•~"bak arkadaşın geldi. Acele et ayıp olmasın seni beklemesin."
•~"tamam anne sen git kapıya bak ,berçem kapıda kaldı asıl onu bekletirsen ayıp olur."
Annesine çarpık bir kah kaha atarak, yanağından bir makas aldı. Nadide sultan hızlı adımlarla kapıyı açtı.
•~"Ooo berçem kızım hoşgeldin."
•~Hoşbuldum sultan anne ver elini öpeyim."
•~"El öpenlerin çok olsun kızım hadi geç içeri."
İçeriye geçen berçem , salonu incelemeye başladı. Bir eve göre salonu çok küçük buldu. Duvarların rengi , temden dolayı kararmıştı bir kaç yerler de sökülmüştü. Salondaki eşyalar hep eskimişti. Etrafı incelemeye devam ederken gözü sofraya takıldı. Sofra, pek zengin yiyecekler olmasada bir annenin yaptığı börek ve yanında demlediği çaya bedeldi. Berçem, Nadide Sultan'ın sesiyle gözlerini ona çevirdi.
•~"Berçem kızım gel sofraya birşeyler atıştır. Hazal gelene kadar. "
Berçem pek aç olmasada Nadide sultanı kırmadı ve bir tane börek aldı. Yemeye başladı.
•~"Hmmm Sultan anne börek enfes olmuş ellerine sağlık."
•~"Afiyet olsun kızım. "
Böreğini yiyen berçem Hazal'ı merak eder, kolundaki saate bakıp bir saaten az vakti kalmıştı.
•~"Sultan anne Hazal daha uyanmadı mı?"
•~"uyandı kızım git bir bak istersen."
•~"Tamam sultan anne hazala kalırsak otobüsü kaçıracaz."
Odaya gelen berçem Hazal'ı odada göremedi. Banyodadır diye banyonun kapısını tıklatı. Bir ses çıkmadı.
•~Acaba Hazala noldu, hazal nerde tahmin eden var mı?yorumları bekliyorum...
•~Bölüm sonuna geldik arkadaşlar nasıl buldunuz bölümü...
•~ ve beğenmeyi unutmayın canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaVi Kelebek
Ficción GeneralRohat: "Bazen hayatınıza bir el dokunur ve herşeyi değişir. " ? Hazal:"sert rüzgarları karanlık geceler severmiş, aynen seni sevdiğim gibi..."