Herşey bu kadar zor olmak zorunda Mı? Heleki hayat insanı açımasızca cezalandırken , kimilerin yüzünü güldürürken, kimlerin ise keşke dünyaya gelmeseydim dedirtir. Hayat öyle zor bir yoldan geçer ki ,insan bazen nereye gideceğini bilmez ve yol ortasında kalır. Ben kendimi bildim bileli her zaman yol ortasında kaldım ,daima düşünceler ile kendimi kahrettim. Bazen odama girer tek başıma kalır ,kendimi odaya kilitleyip oturur derin derin düşünürüm. Odama girdiğimde en sevdiğim şey sessizlikti ,çünkü insan sessizlikte her şeyi düşünür. Çektiği bütün eziyetleri göz önüne getirir, acaba ben bunları hak ediyor muyum neden sürekli eziyet görüyordum ve çekiyordum.23 yaşıma kadar hep böyle oldum acı çektim , böylede devam edicem galiba. Her insan bir mucize ister, hayatını değiştirecek bir mucize yada bir dilek. Bir dilek hakkım olsaydı annemin iyileşmesini isterdim , bu hastalığı geçmesini isterdim. Anne dünyaların bir tanesidir. İnsanın dertleri ile ilgilenen tek kişi bana göre annedir. Anne çocuğunun gözlerine baktı mı her şeyi anlar ,derdi ne ise hemen anlamaya başlar. Derdini anlamasa bile en azından onu bağrına basar ve "senin bir derdin mi var? bana anlatabilirsin,elimden geldiği kadar sana yardım edeceğim taa ki ölüm gelinceye kadar." Annem bana bu sözü hep söyler , ama annemin benden uçup gitmesini istemiyorum. Annemi iyileştircem ben evet! İyileştircem ve bir karar aldım Çalışacam ben , hem okulumu okuyacam hemde çalışacam yapıcam bunu annem için yapıcam...
•~ "Hazal kızım gel sofra hazır. "
Annesinin sesiyle kendine geldi. Sırt üstü yatağında uzanan Hazal yatağında kalkıp salona geçti. Her zamanki gibi salon annesinin yaptığı yemeklerin güzel kokularıyla dolmuştu.
•~"Annem çok güzel koktu etraf yoksa en sevdiğim yemek mi yaptın. Evet bu koku zeytin yağlı dolma."
•~"Evet Canım kızım en sevdiğin yemeği pişirdim hadi git elini yıkada gel sofraya "
•~ "Hemen geliyorum Nadide Sultan."
Hazal en sevdiği dolmaları yerken , annesinin onun izlediğini farketti.
•~" Nadide Sultan sen niye yemiyorsun.
Annesi Hazala hafif tebessüm etti.
•~ "sen ye canım kızım ben doydum."
•~" hani ne yedin Nadide Sultan."
Ayağa kalkıp annesinin yanına oturdu. Eline aldığı dolmaları annesine yavaş yavaş yedirdi.
•~"Hadi anne bu son."
•~Hazal kızım yeter doydum. Hadi sıra sende aç bakiyim ağzını."
Yemek yendi sofra toplandı.Evdeki son gününü annesiyle geçiriyordu. Kafasını annesinin dizlerine koyan Hazal. Gözleri kapalı bir şekilde mutluluğun, huzurun tadını çıkarıyordu. Annesi kızının hem saçlarını okşuyor hemde şarkı söylüyordu.
•~"Senin gözlerindeki ışıltı benim sebebim... Seni seviyorum annem... Dediğin zaman çok mutluyum annem... Dediğin zaman özledim seni... Dediğin zaman Aşk yaşayalım... Dediğin zaman Ben BEN oluyorum... Seninle BEN olmayı, seninle ANNE olmayı, senin olmayı ben çok seviyorum... Yüreğini seviyorum... Gücünü seviyorum... Adaletini seviyorum... En zor zamanlarda bile gülümsemeni seviyorum... İnadını seviyorum... Gülüşünü seviyorum... Yüzünün ışığını seviyorum... Gıdıklanmanı seviyorum... Şarkı söylemeni seviyorum... Kahkahanı seviyorum... SEVİYORUM......"
Hazal annesinin ona söylediği şarkıya dayanamadı. Gözleri kapalı şekilde sessiz sessiz gözyaşı döküyordu. Nadide Sultan kızının ağladığını gördü. Hemen kızının yüzünü okşadı gözyaşlarını sildi.
•~"Hazal canım kızım ağlama kurban olurum döktüğün yaşa , kıyamam ben sana ağlama yav-rum..."
Nadide Sultan konuşamıyordu, sanki kelimeler boğazında düğünlenmiş gibiydi , kekeliyordu. Hem ağlıyor hemde kızının gözyaşını siliyordu.
•~"şşştt ağlama anne, lütfen ağlama bak kızın ağlamıyor hadi sen ağlama. Senin kızın sana bakacak en iyi doktorlara götürecek , iyileşeceksin sana söz veriyorum."
Hazal hem annesini sakinleştiriyor hemde teselli veriyordu. Annesinin iki gözünden öptü. Gözyaşlarını siliyordu. Hazal o gece hep annesiyle dertleşti. Son geceydi evdeki son gecesi yarın yolcuydu. Annesi için çalışacaktı. Başka şehirde çalışacaktı.
•~ Evet arkadaşlar bölüm sonuna geldik nasıl buldunuz. Yorumlarınızı bekliyorum ve tabikide votelemeyi de unutmayın seviliyorsunuz...😊😊😁
•~agathajules5 Bir tanecik hocama ,
•~OkurYazar73 Bir tanecik dostuma ,
•~yetermang ve bir tanecik kardeşime çok teşekkür ediyorum. SEVİLİYORSUNUZ.😊😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaVi Kelebek
Genel KurguRohat: "Bazen hayatınıza bir el dokunur ve herşeyi değişir. " ? Hazal:"sert rüzgarları karanlık geceler severmiş, aynen seni sevdiğim gibi..."