Sevdiğini odada bırakıp dışarı çıkan fatih ne yapacağını bilemez oldu. Bir dal sigara ağzına alıp ve düşünmeye başladı. Ağzındaki dumanı dışarı verdikten sonra konuşmaya başladı."Birşey bulmam lazım " kara kara düşünmeye başladı. Sevdiğini bırakmak istemiyordu ancak annesinin durumu onun planlarını suya düşürmüştü. Sevdiğini alıp buralardan gidecekti, birlikte yaşamak istemişti hep bu onun en büyük hayaliydi.
"Hayır hayır onu bırakmayacam" kendi içinde hep çelişiyordu. Bir yanı sanki bırak git diyordu , bir yanı ise bırakmak istemiyordu. Kendi kendisiyle hep tartışma içerisindeydi.
Dışarda dört bir yana gidip gelen fatih birşey bulmuş gibi aniden durdu. Elindeki sigarayı atarak hazalın yanına gitti.
Banyo kapısına vuran berçem içine bir kurt girmeye başladı. Üst üste kapıya vuran berçem daha fazla dayanamayıp kapı kulpunu zormaya başladı. Açılmadı bir türlü kapı ve daha yüksek sesle seslendi."Hazal şaka sırası değil aç şu kapıyı hadi" hazal hep şakalar yapardı arkadaşına, bunu şaka zanneden berçem bu sefer ciddi olduğunu anladı.
"HAZALLLL!" Çok şidetli sesle bağırdı ve ses aşağıya kadar gitti. Berçemin sesini duyan nadide sultan soluğu alır almaz odaya geldi.
" Berçem kızım noldu hazal diye bağırıyorsun" konuşurken sesi titremişti.
"Sultan anne hazal yok odada, ben banyoda sandım kapıya vurdu ses çıkmadı" berçem anlatırken sultan anne fenalaşmaya başladı kalbinden tuttu.
" Ha- Hazal kızım" adeta kızının adını fısıldamıştı. Berçemin gözlerinin önünde kendinden geçti , yerde baygın olan nadide sultanın burnunda kan gelmeye başladı.
:))Beğenin canlarım ee tabi yorum yapmayıda unutmayın ;) seviliyorsunuz.
:)Aşağıdaki soruları cevaplamadan geçmeyin derim:)
:)Fatih ne bulmuş olabilir çözüm olarak?
:)Hazalın annesine nolmuş acaba burnunda kan geldi nasıl bir hastalığı var??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaVi Kelebek
قصص عامةRohat: "Bazen hayatınıza bir el dokunur ve herşeyi değişir. " ? Hazal:"sert rüzgarları karanlık geceler severmiş, aynen seni sevdiğim gibi..."