1. Okul Meseleleri

5.3K 50 0
                                    

1-Okul Meselesi

KEREM

Off nereden çıktı bu okul ? Mecburiyetten gidiyorum zaten oraya bana kalsa İstanbulda okumazdım Amerikaya giderdim soran yok eden yok oh miss . Neymiş yok bizim okulumuzmuş yok iyi yetişmiş hocalar varmış kendi okulumuz dururken niye başka okula gidicekmişim bla bla.... Abime söz vermeseydim durmazdım burada sırf abime verdiğim söz için annemi kırmıyorum .

ZEYNEP

Ay ne olurdu sanki İzmirdeki üniversiteye gitseydim ? ne vardı yani ? Yok teyzemin yıllardır çalışıtığı şirket üniversite açmış yok teyzemi çok seviyolarmış o yüzden bana burs vermek istemişler . Ay ben muhtaç mıyım sizin bursunuza ya , bursunuzda okulunuzda sizin olsun . Bir de Yağmura söylemesi var başımın etini yiyecek haklıda kız tabi . Oturduğum yerden kalkıp çantamdan telefonumu alığp Yağmuru aradım ve çalıyor...

Y: Alo Kıvırcıık naber ? 

Z: İyidir seen ?

Y: Ya ben iyiyimde 2gün sonra okul başlayacak sen niye hala gelmedin ?

Z: Bende sana onu söyleyecektim teyzemin çalıştığı şirket bir üniversite açmış teyzemi sevdikleri için bana burs vermek istemişler teyzemde kabul etmişben anneme dedim ama dinlemedi Yağmur sakın kızma .''

Ve hattın öbür tarafında bir sessizlik oluştu .

Y:Aaa sevindim neden kızayım ki hem burs varmış madem kaçırma git.ama en kısa sürede sen gel yada ben geleyim görüşelim yani çok özledim seni .

Z:Tamam tatlım bay bay.

İşte şimdi rahatladım bakalım bizi neler bekliyor...

KEREM

Sabah alarmın kulağımı siken sesiyle uyandım ve bir yumruk patlattım tabi ki saatin ruhu eşşekler centetini boyladı . Kalktım eşofmanlarımı giydim ve sahilde koşmaya başladım . Her sabah saat 5te burada koşarım. Burası bana huzur veriyor. Ve hiç unutmak istemediğim birini hatırlatıyor . 

#FlashBack#

-Anaokulu sahilde piknikte-

Z: Ya Keyem hadi yakala beni .

K: Ya zeynep koşaysak düşeysin.

Z: Ya hadi Keyem hadii.

K: üf tamam kaç geliyoyum.

#FlashBackSon#

O günden beri hep burada koşardım . Ne garip değilmi çocukluk aşkıma hala aşığım ona okulun son günü kavga ettiğimizde seni bulurum demiştim ama 15 senedir hala bulamadım off...Koşumu bitirdim eve geldim ve duş aldım üzerime lacivert gömleğimi ve jeanımı giydim gözlüğümüde alıp rangroverima binip okulun yolumu tuttum . Okula girdiğimde arabayı park ettim vay baya güzel olmuş burası Canda gelicekti öyle demişti ulan Can bir gelme varya ...

Okulun büyük merdivenlerinden yukarı çıktım ve arkada cıyaklayan bir ses bana bağırıyordu sanki şey yapıyorlardı tövbest :D

-Kereeeeeeeem Kereeeeeeeeem

Hassiktir Hilal gelmişti ne işi vardı onun burada öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu . 

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin