Keremin Büyük Günü / PART 1

573 14 0
                                    

Merhabaa  ben geldim, biliyorum cok fazla gecikti bölüm ama hem okul hemde ailevi meselelerden dolayi yazamadim simdi firsat buldum. Bu bölüm fark ettiyseniz basinda part 1 yaziyor tam bir bölüm deil o yüzden biraz kisa oldu.Bundan sonraki bunun devami olacak. Zaman atlamasi yaptim cünkü kurgumun ilerlemesi icin buna ihtiyacim vardi ve kitapla ilgili kafamda bazi seyleri degistirmistim. Ama zaman atlamasinda olan yerleri flash back yaparak hatirlatacagim merak etmeyin. Neyse siz beni taslamadan bölüme gecelim...

KEYIFLI OKUMALAR  :)

2 yil sonra.

Bu gün büyük gün. Kerem askere gideceeek!... Aslinda  son  sene gidecekti ama artik yeter evlenmek istiyirum dayanamiyorum dedi ve gitmek karari aldi. Vee biz bu aksam ona bi ugurlama  yapacagizzz..

Tabi garibim daha hiç birsey bilmiyor. Süpriz olcak.  Ama herkes ten önce benim ona bi süprizim var, gidip onu öyle bir uyandiracagim ki neye ugradigini sasiracak. :)

Yataktan kalktim hemen banyoya gidip güzel bir dus aldim daha sonra krem bi tisort siyah deri ceket ve kot pantolonumla sporlarinida giydikten sonra evden çiktim. Dünden yaptigim kakolu pastayida yanima aldim Kerem en çok bunuseviyor bi taksi çevirdim. Tam bu sirada telefonum çaldi. Hayir kerem uyanmasin lütfen...

Ekrandaki ismi görmemle derin bir oh çektim. Yagmur ariyordu.

-Alo efendim canim.

Y: Zeynooo kizim bugün büyük gün. Kerem askere gidiyo lan saka gibi hala inanmiyorum yaaa.

-Aynen saka gibi :D

Y: Neyse sen nerdesin simdi.

-Been simdi Kereme manyak bi süpriz hazirladim onu gerçeklestirmeye Keremlere gidiyorum.

Y:ayyy ne yapicaksin..

-Onu öyle bir uyandiracagimki hayati boyunca unutamiyacak.

Y: Ayyy zeynooo kameraya çekk ben çok merak ederim.

-Tamam canim geldim zaten konusursuz sonra bayy

Y: Kiz Zeyno az degilsin haa neyse bay :D

-Bay canim :D

Taksiciye parasini verip arabadan indim.

Kapiyi çaldigimda her zamanki sevecenligiyle yine Nurgül kapiyi açti.

N:Hos geldiniz Zeynep Hanim.

- Hos bulduk Nurgül Sevim hanim uyandilarmi?

N: Evet ama Kerem bey hala uyuyorlar efendim.

-Iyi bölesi bende bunu istiyorum zaten Sevim hanim içerde degilmi?

N: Evet efendim.

Içeri geçip elimdeki pastayi Nurgüle verdim.

S: Aaa Zeynep hosgeldin kizim.

-Hos bulduk sevim hanim nasil siniz?

Sarildik. Daha sonra koltuga oturduk.

S: Iyiyimde yani kizim artik su hanimi birakyaaa teyze de bana e siz evlendikten sonra zaten anne diyeceksin aradaki resmiligi kaldiralim ha?

Sevim hanimla -teyzeyle- çok degisik bi iliskimiz vardi. Tabiri caizse tüm gelinkaynanalro kiskandiacak sekilde iyi anlasiyorduk.

-Peki Sevim teyze. 

S: Ha sölee hayirdir kizim sabahin bu saatinde seni buraya getiren sey nedir?.

-Yaa biliyorsunuz Kerem bu gün gidecek.

S: Evet derin bi iç çekti basta biraz niyetsiz olsada benimle tanistiktan sonra fikrini degistirdi ve kabul etti.

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin