Kerem Gidiyor...

590 14 5
                                    

Bölüm "zeykerciasya"ya gidiyor... Süpriz bebeğim umarım beğenirsin... :* :*  :D

AKŞAM

Eğlencenin yapılacağı mekana geldiğimizde gözlerim o tanıdık kişiyi aradı. Etrafa bakınırken birinin omzuma dokunduğunu hissetim. Evet aradağım kişi ordaydı. O gözlerinin en güzel yeşiliyle bana bakıyordu. Baktıkca yeniden hayran oluyordum bu adama. Benden yaşca büyük olmasına rağmen ona bir şeyler hissetiğimin farkındayım. Adını koyamadığım duygular besliyordum ona karşı.Onun tabikide böyle bir şey hissetmediğini biliyordum.  O bana daha hiç olmayan abim gibi davranıyordu. Beni kardeşi olarak görüyordu.Aslında bakarsan olması gereken de oydu. Koruyordu beni herkesten her şeyden. Bana güven veriyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu. O benim için her şeyden değerli olmuştu. Akla gelebilecek her şeyi yapardım onun için. Belki bu hiç hissetmediğim abi sevgisiydi. Bi an kafamı sallayıp aklımdaki düşüncelerden uzaklaştım.

-Kereemmm…

Tüm içtenliğimle sarıldım ona boyum yetmedigi için daha çok beline ve kafamı göğsüne yasladım.Ona sarılınca her şeyi unutuyordum ve güvende olduğumu gerçekten  hissediyordum.

K: Canımm..   Bu sözü ondan duymak çok güzeldi Tabiki kötü bir niyetle değil. O kardeş gözüyle söylüyordu. Ama hoşuma gidiyordu. Ayrıldık.

-Gidiyorsun ha şişme balon. ?!

Onunla hep böyle dalga geçerdim.

K: Evet prenses gidiyorum.. :D Bir yandan da oturacağımız masaya ilerliyorduk.

-Yaaa ama ben kas yığınımı bırakmak istemiyorum. Bana ne bana ne…

Küçük bir çocuk gibi dudaklarımı büzüp omuz silktim..

K: OYY benim prensesim alınmışmı?

-Evet.. Ben seni kimseyle paylaşmak istemiyorum..

K: ahahaha :D :D

-Ben ciddiyim.

K: Canım benim sen zaten beni kimseyle paylaşmayacaksın ki?

-ZEYNEP?

K: Bak ikinizde benim için çok özelsiniz sen bir tarafa o bir tarafa, ne sen onun yerini doldurabilirsin nede o senin okay?

-Rellay? :)

K: Rellay!

-Yaaa ben seni çok seviyorum yaa ..

K: ahaha :D :D bende..

-İyiki o gün seninle karşılaşmışız iyiki… Boynuna sarıldım. Oda saçlarımı okşadı.

K:İyiki canım kardeşim iyiki..

Kardeşim… Kerem ilk defa bu kelimeyi söylüyordu.. ama bi garip hisisettim nasıl desem… Ben ona hiç abi gözüyle bakmakmıştım.

-İYİKİ..  biz hala sarılırken Keremin omzundan bize baş parmağını yiyerek bakan Zeynebi gördüm.Ve ayrıldım. Öküsürerek çaktırmadan işaret yapım.

-Havada çok pis kıskançlık kokuları  seziyorum..

Kafasını çevirip Zeynebin olduğu yere baktı oda bize sahte bir sırıtış gönderdi.

K: Aslında bakarsan hoşuma gitmiyo degil.. Garip bi yüz ifadesi takındı onu  bu haline güldüm daha sonra o da bana katıldı.

ZEYNEP..

Bak bak şunlara bak yaa nasıl gülüyorlar. Bak bak allahım bide buraya bakıyor.. Utanmaz.. Sana bunların hepsi sorulcak Kerem bey teker  teker. Ulan Can yaktım çıranı seni gerberteceğim ,öldüreceğim, seni kıyma makinasından geçirip köpeklere verecegim.Allah belanı versin. Off acayip kıskandım yaa.Aha ayağa kalktılar bakiyim buraya geliyorlar, ahanda valla.. Hii Kerem Beye bak bide kol attı kıza Allah yaktım seni Kerem öldürdüm seni bitirdim..

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin