Bu Zeynep olamaz?!! Yavasca kalkti kalkarken elimle omzundan tutup kalkmasina yardim ettim. Ve bana bakiyordu evet bu ZEYNEPti. Allahim sana sükürler olsun bana hayata en cok istedigim seyi getirdigin icin. Tanimiyormus gibi yapsam tanirmi acaba...
ZEYNEP
Aaa ama bi-bir dakikka yok canim hayir olamaz karsimda Kerem Sayer olamaz.Yoksa bu okul hadii be. En iyisi burdan tüymek.
K:Iyiymisiniz küçük hanim?
Z:Ee evet sey ben tesekkur ederim gitmem lazim benim.
K:Ama be-
Z:Görüsürüz.
Ohh kurtuldum. KÜÇÜK HANIM mis pehh güzelime ne olmus aman zeynoo sende adam 15sene geçmis senimi hatirlayacak. Hadi hatirlama saydi nediyecek tim "Keremcim merhaba ben senin ilk askin Zeynep mi "diyecektin pehh. Okadar dalmisim ki telefon çalinca korktum ay zeyno sende çalan telefondan kork kediden kork.. Neyse Yagmur ariyor ayy yagmur kusura bakma seni cekmemicem simdi. Telefonu kapattim. Ve biraz gezinmeye basladim okulda insaallah kaybolmam.:D
KEREM
Yüzümde bir siritisla raflardan birsürü ansiklopedi aldim veCanin oturdugu masaya bir sandalye çektim. Ve Cani öptüm. (Tabikide yanaktan.)
C:Abicim ben senin hemcinslerine karsi bi ilgin oldugunu bilmiyodum.
K:Ne sacmaliyon sen?
C:Ne bilim sen bir den öyle sey edince.
K:Can sen gerizekalimisin? Mal herif! Sana beni buraya getirdigin icin
tesekkür ettim dofru aslinda bukadar mutlu olmasam böyle etmezdimde neyse.
C: Hayirdir neden tesekkür ettin.?
K:En cok aradgim seyi buldumda ondan.
C:Kitaplarimi? :Dd
K:Sen harbi otistik sin Can yeni fark ettim.
Uzun ugraslar sonunda Canin tezi icin gerekli bilgilleri buldukk.Ama aklim hala Zeynepteydi. Buraya nasil gelmisti ve ne isi vardi.??? Yoksa ahaa ananiniii odami burda okuyolann?!!! Heyt bee ne sans var oglum bende :Dp Okulda Zeynebi aramaya koyuldum her sinifa her listeye bakip ismini ariyorum.
Ohha amk bu okul neden bukadar büyük yaaa. Ulan anne daha küçügünü yaptiramadin mi? Hah iste buldum.Halkla Iliskiler evet artik hangi bölümde oldugunuda biliyorum. Suan sevinçten havalara uçabilirim.Aaa Melis geliyor.
M:Selam Naber Bay Gicik? :D
K:Iyidir bayan sümüklü :D
M: Yaa Kerem ne zaman vaz geçiceksin yaa
K:Sen vazgeçincee
M:Bosuna gicik demiyorum sana.
K:Offf Melo hadi kantine gidelim.
M:Tamam.
Melis geçti bir masaya otirdu bende 2 çay alip yanina oturdum.Birini Melise verdim Melis benim kuzenim ama üvey anmemin üvey abisinin kizi babaminda yakin arkadasinin neyse oralara girmiyorum.
M:Sagol canim.
K:Biseydegil bak nedicem
"Kereeeeem Kee-"
K:Hah iste bunu.
M:Hadi bee ne isi var burada.?!!
H:Selaghm gehencler (offf yine bogazini girtlaklayasim geldi telafuza bakin yaa)
M:Sanadaa her nekadar zoraki olsada
H:HI anlamadim?
M: Anlasan sasarsim zaten. Yokbisey havalar diyom ooo çok cikss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN ZeyKer
Chick-Litinsan ne zaman ne yaşayacağını bilemez... onlarda bilmiyordu.