Keremin Büyük Günü Part/2

549 13 0
                                    

  Bu bölümü çoook sevgili arkadasim FistikliLeblebiye adiyorum gerçek adi hikayede sakli.. :)  Seni seviyorum kivircik bu bölümde bizim anilarimiz adina olsun...

Kerem Hoca askere gidiyormus..

A: Ohaa ne diyorsun?

-Yaaa demin Selinle kantindeyken yanimiza geldiler kalem falan istedi verdim bende sordum iste ne için diye, Can Hoca da vardi o söyledi.

A:Ya Kanka ben bunlarin bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum.

Î: Bende.

-Ne yalan söyleyim bende kizlar, Ya onunla tanistigimiz ilk günü dün gibi hatirliyorum. Ahh ahh kaderde Keremimin ellere gidecegi günüde görmek varmis.

....Flashback...

Voleybol takiminda oldugum için antremanlara katilmam gerekiyordu ama ben sivri akillik yapip katilmadim simdide ceremesini cekiyorum.  Sahilde kosuyorum.Yani anlamiyorumki neden  kosuyoruz biz bilek calismiyoruz topla,  belki ben kosmak istemiyorum belki bacaklarimda romatizma var belki bel fitigim var belki prostatim var ayy hatlar karisti yanlis oldu bu. 

Neyse.

At kuyrugu yaptigim saçlarim ben kosarken bir o yana bir bu yana savrulup adeta ahenkle dans ediyor.

Yeni bir tura basladigimda dalagim patlayacak gibi sisiyor yavaslamaya basliyorum. Ama pes etmek istemiyorum. Biraz daha devam ediyorum fakat sonucunda..

Artik pes ediyorum ve yere ati veriyorum kendimi gögüsüm daraliyor, nefes alamiyorum etrafima baktigimda kimseyi göremiyorum yardim isteyecek. Derin derin nefesler almaya çalisiyorum ama tik yok daha sonra tam tepemde duran iki çift yesil  gözle karsilasiyorum, allahim ben böyle muhtesem bir renk daha görmedim. Hemen omzumdan tutup kaldiriyor beni.

"Iyimisin? Ne oldu? "

Cevap vermek için  agzimi açiyorum ama konusamiyorum küçük bir iniltiden baska birsey çikmiyor agizimdan nefes alamiyorum daraliyorum ve birden gözlerim kapaniyor. Daha sonra hissetdigim tek sey yastik kadar yumusak kasli kollarla tasindigim.

*****

Gözlerimi açtigimda  igrenç tibbi malzeme kokan o odada buluyorum kendimi sag tarafa kafami çevirdigimdeyse  adonisli yosun ile karsilasiyorum. Allahim benimi beklemis burada. ?!

-Ne oluyor?

"Sonunda uyandin prenses tam 45 dakikadir senin uyanmani bekliyordum."

-isterseniz gide bilirdiniz hem neden beklediniz kimsiniz siz.

"Ilk olarak gözlerim önünde yerde yatip bayilmis bir kizi öyle bir sekilse birakamazdim. Ikincisi seni merak ettim neden bayildigini, üçüncüsü ise Ben Kerem.

Tüm bunlari tek nefesde söylerken bi an sasiriyorum sonra dayanamayip bir kahkaha patlatiyorum oda bana eslik ediyor..

-Bende Ezgi memnun oldum.

K: Bende.

-Ben yani sey yesekkür ederim.

K: önemli degil prenses ama bundan sonra kosmak yok tamammi?

-Ne- neden?

K: Hem astim hastasisin hem kosuyorsun üstelik birde kan sekerin düsüyor, sence yeterlimi?

- Ne astim hastasimi ne hastaligi?

K: Bi bir dakika sen bilmiyormuydun yani sey doktora sordum öyle dedi.

- Hayir bilmiyorum  sayenizde ögrendim.

K:Yani sey ben bildigini zannediyordum.

-Tamam.sorun degil ögrenmis oldum bende peki baska birsey söylemedilermi?

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin