( Aslinda en basinda bölümü çok tan bitirmistim. Kurgu baskaydi. Ama birden ilham perilerim dolustu bölümü yeniden yazdim bence çok güzel oldu. )
(
.
ZEYNEP
Eve geldik. Hemen topuklulardan kurtuldum. Yagmurda tabi. Üzerimizi degistirdik. Salonda kahve içiyoruz. Yagmura Can meselesiyle ilgili konu açtim.
- Yagmur yaa kizim Cani ne hale getirdin öyle çocuk mallasti senin yaninda tipten tipe girdi :D
Y: Ayy çok saf ya yarin öpüselimmi dedi yaa :D Saf ama tatli çocuk.
- Yani. Bak nedicem. Canla yani siz çiksaniz olurmu?
Y: Imm bilmem olur heralde :D
Anlasildiii abayi yakmis bu Kereme sölim hihihihihi :)
- Neyse ben yatiyorum. Iyigeceler canim.
Y: Iyi geceleeer.
Odama geçtim. Zilli seni sende seviyon demi. Neyse çok yoruldum. Söyle derin bi uyuku çekim.
Sabah
KEREM
Sabah erken kalktim. Yine bütün öfkemi ve dertlerimi kum torbasindan çikarttim. O gelen mesaj hala aklimi kurcaliyodu.
Kim ve neden göndermisti anlayamiyorum. Saatlerdir kum torbasiyla bogusuyorum. Onu bulmamam lazimdi ama okula gitmeliydim.
Dusa girdim. Daha sonra üzerimi degistidim. Beyaz gömlegimi siyah pantolonumu siyah yelegimi giydim. Saçlarima sekil verdim. Parfümde kullandim.
Arabanin yanina giderken Ufugu gördüm.
-Haa Ufuk bak sana simdi bi numara vericem onun kimin oldugunu bulcaksin okey?
U: Tamam Kerem Bey.
Numarayi verdim. Arastiracak Ufuk. Arabama bindim. Yolda giderken Zeynebi aradim kulakliklari taktim çaliyor..
Z: Günaaydiin.
- Günaydin Canim. Çikmadiysaniz alimmi sizi.
Z: Yok biz geldik cafede oturuyoruz sen gel.
- Ooo erkenciyiz.
Z: Evet Yagmurun kayit kabul yapmasi lazimdi neyse gel bekliyoruz.
-Tamam canim
Z: Bay bay.
Okula geldim. Cafede oturuyo bizimkiler. Canda yanlarinda Zeynep beni görünce kalkip yanima geldi. Boynuma sarildi, bende beline sarildim.
- Güzelim ne oldu?
Z: Off çok bunaldim. Saf saf bakiyolar öyle konusmuyolarda.
-Hiim sence bunlar sey olurmu?
Z: Bilmem olabilir
ZEYNEP
Keremin morali bozuk gibi ama bozuntuya vermedim. Can birden ani tepki verdi yerimde hopladim.Allah tependen bakmasin Can.
C: Abiii
K: Hay senin ödüm patladi nee?
C: Aklima sey geldi.
K: Neyy?
- Yaa Kerem kesme bi lafini söyle Cancim.
C: Diyorumki hafta sonu Adayami gitsek?
K: Bilmem Zeynep??
- Yaa olabilir-de Yagmur sana uyarmi?
Y: oluuur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN ZeyKer
ChickLitinsan ne zaman ne yaşayacağını bilemez... onlarda bilmiyordu.