Ben Seni Sevmeye Asigimm

1.5K 36 0
                                    

(Ilk önce sunu söylemek isterim dizi gerçekten b*k yolunda dizi asktan baska herseye döndu yok kacirmalar katiller suphelenmeler aksiyon gerilim  filmine döndü arkidaslar soyleyeyim Horzum dan çektiginizi benden çekmiceksiniz bol bol zeyker olacak ama birazcik tatli atisma  eee buda askin tuzu biberi neyse fazla uzatmayim keyifli okumalar  :*)

ZEYNEP

Aaaa bukadarida fazla ama bu Keremde amma casanova çikti be önce Melis simdide su neüdügü belirsiz kiz. Hani sen beni seviyodun Kerem bey hani beni bulacaktin gerçi buldun ama neye yaradiysa...

Aha simdide kalkti buraya geliyor Kerem bey ben sizin bildiginiz kizlardan degilim taammi??!! Ve yanima geldi.

-Merahaba daha önce tanismamistik ben Kerem.(Elini uzatti)

(Sanki sorduk gel tanisak diye hos ben taniom zaten ama neyse)

+Merhaba bende Zeynep ama acelem var gitmem lazim dedim  ve uzattigi elini itip kenardan çekildim.

HIH  Sankim bilmiyoz neler yaptigini yaa insanda azicik utanma olur ya gözümüzün önünde kizin elini tutuyo sonrada gelip bana uzatiyo elini daha kim bilir neler yapti o ellerle tövbe bismillah Zeyno beri bah iyimisin kizim sen tövbee...

Ama bende Zeynoysam sen görürsün KEREM SAYER...

KEREM

Off oglum senin yaptiginda mallik hem Hilalin elini tutuyosun kiz görüyo sonra onu birakip Zeynoya gidiyosun oglum kim bilir ne düsündü laan? !!

Hilalin masasina gittim ceketimi aldim ve

-Bak Hilal bi daha tekrarlamicam bitti Okey?!! dedim ve Zeynebin pesinden gitmeye basladim.

Okul bahçesinden çikmadan bagirdim

-Zeynepp Zeynnep beklee..(bu an sanki dejavu gibiydi ana okulundada ona böyle bagirmistim.)

Durdu...

ZEYNEP

+Ne var KEREM!!!

-Ben dedimki seyy biraz biyerlere gidip biseylermi yapsak??  (Ona nediyon lan sapik der gibi bi bakis attim umarim nedemek istedigimi anlamistir)

+Sevgilin beklemesin? !!

-Se sevgilim haaa Hilali diyosun

+Adi her neyse !!

-Yaa bosver ondanmi konusucaz gel biyere gidip oturalim hem birbirimizi tanimis oluruz

+Pardon ama siz her tanismak istediginiz kisiyle böylemi tanisirsiniz kuzum? (Kapaaaqqq)

Mal gibi kall iste ohhhh

-Aaa sey

"Kereeeem"

Aaa bu Can degilmi neisivar burada hen Keremi nereden taniyo?!!

C:Abicim nerdesinya iki saattir seni ariyorum Aaaa Zeynep sen sendemi burdasin?!!!

K:Aa siz tanisiyomusunuz?

ZveC: Evettt  :D

K:Hadi yaaa aa neyse Zeynep ne dersin gidelimmi ?

Z:Yok canim kalsin sagol isim vardi gidiyorum simdi Cancim hadi görüsürüz

Tam arkami döndüm gidiyordumki Canin lafiyla kala kaldim

C:Görüsürüz güzelim

Arkami döndüm

Z: Ne dedin sen ?!!!

C: Görüsürüz dedim.

Z: Ondan sonra ne dedin!!! :\

C:Eee GÜZELIM dedim.

Z: (bagirarak) Deme ozaman !!!!!

KEREM

Ohaaa  ne dedi lan bu?!!! Güzelim dedi diye Canami kizdi yoksa oda hatiriyomu herseyi anaaa... Olum cok sevindimlan

K:Olum bu sana güzelim dedin diye kizdimi lannn?!!!

C: Valla bende anlamadim ama neyse

K:Ben anladim galiba

C: Ne dedin?!!

K:Yok bisey.Neyse sen bana ne diyecektin ?!

C:Ya Hilal isini halletinmi diye soracaktim da.

K: Hallettim hallettim ya nedicem gel biseyler yiyelim Modadaki cafeye gidelim

C:Valla cok iyi olur abi Berfin ablanin pastalarini böreklerini özledim.

K:Aynen hadi.

Arabaya bindik aklim hala Zeynepte güzelim dedi diye Cana kizdi lann off acaba söylesemmi herseyi taniyodum diye ama yok azicik daha kiskandirim onu.

. Hava sicak oldugu için arabanin tavani zaten acikti Canin arabasiydi ben kullaniyordum. Radyoyu açtim.

-Yeniden yandi tüm isiklar yeniden nasil parliyor askkk gözlerinden içimi eritiyor simdidennn...-

Birden ayaga kaltim direksoyinu biraktim ve bagirdim

-Wohhowwww

+Olum Kerem delirdinmi napiyon lan in asagi kaza yapcaz bismillahirahmanirrahim tövbe inlan asagi salak...

Can biryandan agizina geleni sayiyordu bir yandanda direksiyonu tutyodu.

-Asigim Can seviyorum (Hala ayaktayim ve bagirdim.)

BEN ZEYNEBI SEVIYORUMMMMM.

+Iyi iyi ne guzel (indim asagi 3..2...ve1..)

-Ne nedenin lan sen ohaa .. Oglum daha bugun tanistiniz lann yuhh Yoksa Kerem Sayer Is Back hesabi onunla gecelerimi akican ?Olum sakin sana izin vermem Zeynep öyle biridegil hayir Kerem olmaz..

+Nediyonlan dagitirim beynini mal biliyoruz öyle birisi olmadigini hani ben sana ilk askimi anlatiyodum ya küçükken sonra ortaokuldada lisedede demistim sana unutamadiim seviyom diye .

-Sakin o Zeynep deme suracikta kalp krizi geçiririm valla.

+Ister inan ister inanma valla o kardesim. Ama sunu söylemek isterimki o ister sev sin ister sevmesin ben ondan vazgeçmicem

Ve radyoda yeni bi sarki çaldi.

-Varsin gülmesin kaderim varsin bos kalsin ellerim Ben Seni Sevmeye Asigim-(Ferhat Göçer  Ben seni sevmeye)

Bagira bagira sarkiya eslik ettim.

C:Ooo geçmis olsun Kerem Sayer çokdaaan abayi yakmiss vah vahh

K: Can senin ses tellerine bogalar  otursunda konusamayasin bidaha ben iki saatir nediyom sana mal herif! 

Gelmistik

K:Hadi gel çok aciktim ve Berfin ablaya anlatmam gerekenler var :)

C:Aferin kanka süper fikir

K:Kanka ne lan oglum sen ergenmisin kaç sene öncede kaldi lan o laf?

C: Ya nebilim birden aklima geldi be KANKA

K:Öyle olsun o zaman KANKA..

Canin omzuna kolumu attim gülüserek içeri girdik..

ZEYNEP

Off  Cana öyle bagirdim çocukta anlamadi. Ya Kerem anladiysa  aman ne anliyacak canim zaten bana gel tanisalim falan felan dedi

Eve geldim zili çaliyorum

Ding Dong... Hadi anne...

Kapi açilir açilmaz karsimdaki kisiyi görünce soka ugradim..

Not=Umarim begenmisinizdir yorum ve vote please  :)

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin